12 Hetes versenydiéta

12 hetes terv diéta

A Cserélj egyet! A diéta drasztikus változtatásokat nem követel, a megfelelő étrendi előírásokat fokozatosan, 12 hét alatt vezeti be életedbe - így április közepére, május elejére csúcsformába kerülhetsz.

12 hetes terv diéta

Ez idő alatt akár kilót is leadhatsz. Így működik a diéta A 12 hetes terv két kulcseleme a fokozatosság és az egészséges étkezés. Az 12 hetes terv diéta hét feladata az egészséges reggeli bevezetése, a másodiké a tökéletesített ebédé, a harmadiké a jobb pluszfalatoké, a negyediké pedig a hibátlan vacsoráé.

Így add le a teljes túlsúlyod! 20 kiló mínusz májusig - Fogyókúra | Femina

A fennmaradó nyolc hétben mindezt be kell tartanod, emellett a heti minimum háromszori mozgást is be kell vezetned életedbe. A cikk alján látható mintaétrend az egészséges verziókat tartalmazza - ha igazán eredményes akarsz lenni, már a kezdetektől alkalmazhatod ezt. Ha azonban túl nagy akaraterőt igényelne, egyszer-egyszer tágabb mozgásteret is biztosíthatsz magadnak a fokozatosság érdekében.

Mit érhetsz el a diétával?

12-Hetes Személyre Szabott Edzésterv + Étrend (KEZDŐ-TÖMEGNÖVELŐ)

Ami a tudományos megalapozottságot illeti, a kutatások támogatják azt az elképzelést, hogy a minőségi táplálékokra való átállással, a testedzéssel és az étkezések betartásával hatékony és hosszú távú ez a stratégia.

A terv apránként változtat az 1800 kalória étrend, így segíthet elsajátítani az egészséges táplálkozás alapjait. Azoknak ajánlható, akik türelmesek, és a lassú változásoknak köszönhetően nemcsak azt akarják megtanulni, hogyan viszonyuljanak étkezési szokásaikhoz, hanem azt is, mit ehetnek.

Bár a módszer kiegyensúlyozottan tartalmaz szénhidrátokat, fehérjéket és zsírokat - a javasolt mennyiséghatárokon belül - nem árt, ha a diéta megkezdése előtt beszélsz háziorvosoddal.

Az étrendben szereplő ételeket, élelmiszereket és alapanyagokat mind beszerezheted egy szokásos élelmiszerboltban. Mintaétrend Tízóraira és uzsonnára fogyassz el egy-egy kis pohár zsírszegény joghurtot, kefirt, vagy friss, párolt, esetleg mirelit zöldséget-gyümölcsöt tetszőleges mennyiségben.

Ebéd: sonkás szendvics egy szelet sonkából és két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, két bögre spenótsaláta almával és mézzel. Vacsora: 20 dkg csirkehús párolt zöldbabbal, fél bögre paradicsomsaláta. Ebéd: tetszőleges mennyiségű zöldsaláta, négy teljes kiőrlésű kenyérrudacska. Vacsora: 20 dkg roston sült lazac két bögre zöldsaláta spárgával. Ebéd: sajtos szendvics egy szelet sajtból és két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, két bögre zöldsaláta, egy banán.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Vacsora: 20 dkg teljes kiőrlésű, zöldséges tésztasaláta. Ebéd: egy vegaburger teljes kiőrlésű zsemlében, Cézár-saláta tetszőleges mennyiségben. Vacsora: 15 dkg csirkehús fél bögre currys rizzsel, 12 hetes terv diéta bögre fekete babbal.

12 hetes terv diéta

Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják.

Végső játszma: 12 hetes edzésterv a zsírpusztításhoz

Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét! Ebéd: tetszőleges mennyiségű spenótsaláta alacsony zsírtartalmú dresszinggel. Vacsora: 20 dkg roston sült csirkehús, egy bögre jégsaláta. Ebéd: egy tányér árpaleves csirkehússal, egy teljes kiőrlésű zsemle, egy narancs. Vacsora: másfél bögre fekete bab, egy bögre párolt zöldség.

12 hetes terv diéta