30 napos diéta

A fogyókúrás termékek rendelése A 30 napos diéta Szeretnél karcsú lenni?

30 napos diéta

Rá tudsz száni egy egész hónapot arra, hogy újra fitt formába hozd magad? Ledobnál néhány kilót úgy, hogy ne érezd azt, hogy koplalsz?

Kényelmesen szeretnél fogyni? Ha ezekre a kérdésekkel igennel válaszoltál, akkor neked mindenképpen a harminc napos diéta javasolt. Ezt a fogyókúrás étrendet egy ismert orvos, Dr. Howard Shapiro 30 napos diéta ki és már több, mint 30 napos diéta éve alkalmazza sikeresen. A diéta lényege, hogy a fogyni vágyók fokozatosan, lépésről-lépésre sajátítsák el az egészséges életmódot, mely a diéta végére enni fogyni rutinszerűvé, hétköznapivá válik.

A Shapiro-féle diéta az életmódprogrammá alakítható módszerek közé tartozik, így nem csak a kilók lefaragásában, de távoltartásukban is segíthet.

30 napos zsírégető diéta - Forradalom a fogyókúrában

Vagyis, ha hozzászoktatjuk a szervezetünket ehhez az életmódhoz, akkor a későbbiekben nem kell aggódnunk amiatt, hogy a kilók újra visszakúsznának ránk. A harminc napos diéta lényege a csökkentett, napi kcal körüli kalória-bevitel. Ügyeljünk arra, hogy ne egyik napról a másikre kezdjünk bele a diétába, hanem fokozatosan vezessük be. Az első héten az egészséges reggeli fogalmához kerülsz közelebb, a második héten az ebédeket kell lecserélned, a harmadikon a vacsorákat, a negyedik héten pedig a tízórai és uzsonna formájában fogyasztott nassolni valók egészséges változatainak megismerésével elmondhatod majd magadról, hogy egész étrended gyökeresen átalakult, és a lehető legegészségesebb táplálkozási irányvonalat követed.

30 napos diéta

A diéta nem arról szól, hogy kevesebbet eszünk, hanem arról, hogy életmódváltásba kezdünk és egészségesebben táplálkozunk. Az ételek között sok a rostban gazdag és fehérjét tartalmazó táplálék.

A második héten

Naponta ötször étkezünk, aminek köszönhetően anyagcserénk tejmentes diéta felnőtteknek, emésztésünk normalizálódik és nem leszünk állandóan éhesek. Ha betartod a diéta elveit, a harminc nap elteltével akár nyolc-kilenc kilótól is megszabadulhatsz.

A diéta legnagyobb előnye azonban az, hogy a fokozatosság elve miatt nagyon könnyű elkezdeni, később pedig fokozatosan érzel rá az ízére — szó szerint. Az első héten: Igyekezzünk minél több gyümölcsöt, zöldséget, magvakat, teljes kiőrlésű pékárukat és sovány tejtermékeket fogyasztani, főleg reggelire.

Zenei mixek

Reggelire mindig annyit együnk, amennyi jól esik. Így napközben elkerül majd az éhség és nem fogod túlenni magad.

30 napos diéta

Kerüld a zsíros húsokat, egyél inkább sovány, fehér húsokat - csirkét és halat. Próbálj ki olyan zöldségeket és gyümölcsöket, melyeket még sosem fogyasztottál. 30 napos diéta minden nap: már 10 perces séta is elegendő! Mit ehetünk reggelire? A második héten Szánj elég időt az étkezésekre, az ebéd legyen minimum fél órás.

Az első héten:

Ne fogyassz alkoholt és kávét! Egyél sok zöldséget, gyümölcsöt, levest és salátát! Végezz naponta legalább 10 perc intenzív mozgást, legyen akár torna, 30 napos diéta, biciklizés.

Az ebédet a következőkből választd ki: fatfix ár, tojássaláta vagy bableves, zöldségsaláta vagy paradicsomleves, cézársaláta vagy lencseleves, grillezett zöldségek vagy tonhalsaláta vegyes zöldségekkel vagy spenótos saláta tonhallal, paprikával, hagymával vagy grillezett gomba, pirított tökmaggal kiegészített salátával vagy saláta lencséből, paradicsomból, zöld leveles zöldségekből vagy zöldségleves, pulykahúsos szendvics teljes kiőrlésű kenyérből vagy grillezett gomba teljes kiőrlésű kenyérrel, paradicsommal, hagymával.

A harmadik héten Este 7 után már ne egyél semmit!

Gyere ĂŠs kĂśvess a facen

Ne vacsorázz a tévé előtt, az étkezéseket töltse együtt a család! Ismét próbálj ki új ételeket, illetve fűszereket! Egyél több halételt és hüvelyest! Találj magadnak egy olyan edzésformát, melyet hosszú távon is szívesen végeznél! Kezdj bele, és légy kitartó! A vacsora lehet: zöldséges húsleves, madársaláta zöldbabbal, grillezett gomba és spárga, grillezett lazac zöldségekkel, párolt cukkini zöldséges fasírttal, káposztás uborkasaláta csirkehússal, grillezett csirkemell, párolt brokkoli, sült hal főtt krumplival és hagymával, grillezett csirkehús paprikával és hagymával, tenger gyümölcsei, grillezett paradicsom és borsó A negyedik héten Ha nassolni vágysz, 30 napos diéta válassz a zöldségek és a gyümölcsök közül!

Ha nem vagy híve a drasztikus életmódváltásoknak, dr.