Lehet fogyni avokádóval?

Avokádó fogyókúra, Mi az ideális kalóriatartalom fogyáshoz?

Tartalom

    avokádó fogyókúra

    Az avokádó - Persea americana - egy Közép-Amerikában őshonos fa, melynek gyümölcse az elmúlt években hazánkban is egyre kedveltebb. Számos pozitív egészségügyi tulajdonsága mellett a fogyókúrát is segítheti - annak ellenére, hogy nem kifejezetten kalóriaszegény. Így edd az avokádót, ha fogyni szeretnél!

    avokádó fogyókúra

    Egy közepes méretű, avokádó fogyókúra 20 dekagrammos avokádó kalóriát tartalmaz. Szénhidráttartalma nagyjából 17 gramm, emellett 4 gramm fehérjét és 29 gramm zsírt is rejt magában. Glikémiás indexe azonban nem magas - 50 alatti - tehát fogyasztása nem emeli meg nagyon a vércukorszintet.

    avokádó fogyókúra

    Magas - 13 gramm - rosttartalma miatt hosszú időre eltelít. Fogyaszd délelőtt!

    avokádó fogyókúra

    Ennek oka, hogy az avokádó pozitívan befolyásolja az inzulinválaszt, kiegyensúlyozza a vércukorszintet. Magas kalóriatartalma miatt azonban érdemes a délelőtti órákban fogyasztanod a gyümölcsöt - így a szervezetnek biztosan lesz ideje felhasználni a belőle származó energiát, az nem kerül raktározásra.

    Szívvédő avokádó Béta-szitoszterol-tartalmának avokádó fogyókúra fogyókúra az avokádó csökkenti a koleszterinszintet, ezáltal segít megelőzni a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulását.

    avokádó fogyókúra

    Emellett magas telítetlenzsír-tartalma miatt ugyancsak érvédő - illetve gyulladáscsökkentő - hatással bír.