Top receptek

Dash diéta mintaétrend. DASH-diéta: az egészséges szív diétája

Tartalom

    Orvostudományi kutatásokban azok a résztvevők, aki DASH étrendet követtek, csökkenteni tudták vérnyomásukat két héten belül.

    fogyókúra 70 felett

    A DASH különböző típusú ételféleségek bizonyos mennyiségű napi adagját jelenti. Az adagok mennyisége és száma aszerint változik, hogy hány kalóriára van szüksége egy nap.

    kemény fogyókúra

    Érdemes fokozatos bevezetni a változtatásokat. Például először a só fogyasztását korlátozza napi mg-ra, ami nagyjából egy kávéskanálnyi.

    1. Nyári dia diétája
    2. DASH-diéta: az egészséges szív diétája - HáziPatika
    3. Fogyni jó
    4. 90 napos fogyás
    5. Fogyás nem evéssel
    6. Cukormentes lisztmentes diéta

    Ez a mennyiség az összes elfogyasztott só mennyiségére vonatkozik, beleértve a késztermékeket, pl. Egyen egy gyümölcsöt vagy egy marék apróbb gyümölcsöt az étkezéseihez vagy napközbeni kisebb étkezéseire.

    fogyás diéta gyakori kérdések

    A konzerv vagy aszalt gyümölcsöket kényelmesen tudja kezelni, azonban figyeljen arra, hogy ezek ne tartalmazzanak hozzáadott cukrot. A szokásos mennyiség felét használja dash diéta mintaétrend, margarinból vagy salátaöntetből és használjon alacsony zsírtartalmú ízesítőket.

    Alacsony zsírtartalmú tejtermékeket igyon teljes vagy zsírdús tejből készült italok helyett. Legfeljebb napi 16 dkg húst fogyasszon és néhány étkezése legyen vegetáriánus.

    Egyen több zöldséget és hüvelyest mint például szárazbabot vagy lencsét.

    virágpor fogyásra

    Chips és édesség helyett rágcsaként sózatlan magvakat és perecet, mazsolát, alacsony zsírtartalmú joghurtot, fagyasztott joghurtot, sózatlan vaj nélküli pattogatott kukoricát vagy nyers zöldséget fogyasszon. Rendszeresen ezeket az ételeket érdemes fogyasztania az energiaigényének megfelelően: Gabonafélék: adag naponta, 1 adag 1 szelet kenyér vagy 10 dkg főtt rizs vagy főtt tészta Zöldségek: adag naponta, 1 adag 20 dkg nyers zöldség vagy 10 dkg főtt zöldség Gyümölcsök: adag naponta, 1 adag 20 dkg nyers gyümölcs vagy 10 dkg főtt gyümölcs Alacsony zsírtartalmú tejtermékek: adag naponta, diéta ötletek adag 2,5 dl tej vagy 4 dkg sajt Húsok, baromfi, hal: 2 vagy kevesebb dash diéta mintaétrend naponta, 1 adag 8 dkg Dash diéta mintaétrend, magvak és hüvelyesek: adag hetente, 1 adag 8 dkg Zsiradékok és olajok: adag naponta, epés diéta étrend adag 1 kávéskanál Édességek: hetente legfeljebb ötször keveset.

    koplalással lehet fogyni