Mik lehetnek a hátulütői?

Diéta 8/16

Este 8 után leteszem a villát és fel nem emelem azt másnap délig. Semmi péksütemény, semmi nasi, de még a puritánnak tűnő íztelen zabpehelyt is kerülöm. Feketén iszom a kávét és délig semmilyen ételt nem veszek magamhoz.

Most ez a fogyókúra visz mindent! Máris mutatjuk, mi is ez.

diéta 8/16

Mit jelentenek a számok? Az időszakos böjt ezen formája szerint a nap 16 órájában kell teljes böjtöt tartani, a fennmaradó 8 órában viszont korlátozás nélkül lehet étkezni.

Időszakos böjt: komplett útmutató kezdőknek

A 8 órás időszakot érdemes a nap diéta 8/16 időzíteni, például 10 és 18 óra közé. Mennyire hatékony? Nemrégiben jelent meg az első tanulmány, amely 12 hetes időszakban vizsgált 23 túlsúlyos személyt, akik a diéta alapján reggel 10 és délután 6 óra étrend pattanások ellen ehettek bármit, a nap többi részében azonban csak kalóriamentes folyadékot fogyasztottak.

A tanulmány megállapította, hogy a kontrollcsoporttal összehasonlítva a résztvevők napi kb. A diéta tehát nem gyors, de hatékony és kíméletes, mivel nem jár annyi lemondással,mint más diéták vagy böjtök.

Intermittent fasting and weight loss

A módszer hatékonyságát néhány tudós szerint a cirkadián ritmusunk, azaz a belső óránk diéta 8/16 támogatja. Mik lehetnek a hátulütői?

diéta 8/16

A 16 órán keresztüli teljes koplalás könnyen okozhat gyengeséget és fáradékonyságot. A másik gond pedig az lehet, ha a maradék 8 órában próbálunk kompenzálni és túl sok egészségtelen ételt fogyasztunk.

  1. Most ez a legtutibb fogyókúra: a 16/8-as böjt - Dívány
  2. Időszakos koplalás - jótanácsok kezdőknek
  3. 1000 kcal étrendek
  4. Alvás közbeni fogyás
  5. Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting
  6. Fogyáshoz tapasz

Ennek két kockázata is lehet; az egyik a rossz közérzet, esetleg gyomorégés. A másik pedig az, hogy a 8 óra alatt fogyasztott túl sok hizlaló étel miatt hízunk, és nem fogyunk. Mire érdemes figyelni?

16:8 diéta – 8 óra evés, 16 óra pihenés

Érdemes a 8 óra alatt is figyelni arra, hogy többször együnk diéta 8/16, mert az a legjobb a szervezetnek. A legkedvezőbb az ötszöri étkezés.

diéta 8/16

És bár a diétában a szabad időszakban nincsenek megvonások, nagyban növelhetjük a hatékonyságot, ha figyelünk, hogy mit eszünk. Ezeket érdemes fogyasztani: - gyümölcsök és zöldségek, - teljes kiőrlésű gabonafélék, például barna rizs, zab, árpa, - sovány fehérjeforrások, például baromfi, hal, bab, lencse, tofu, diófélék, magvak, alacsony zsírtartalmú túró, tojás.

Hogyan tehetjük könnyebbé?

diéta – 8 óra evés, 16 óra pihenés | Well&fit

Az alábbi tippek más diétáknál és böjtöknél is hatékonyan bevethetőek: - Figyeljük a rendszeres vízfogyasztásra. A sztárok is követik? Sokat hallani arról, hogy a diéta a hírességek körében is népszerű, van, aki időszakosan iktat be szakaszos böjtöt az életébe, míg mások a teljes életmódjukat ehhez igazítják. Arról nincs információnk, hogy ki űzi minden egyes nap, ki pedig időszakosan, diéta 8/16 úgy tudni, hogy többek között Hugh Jackman, Beyoncé, Nicole Kidman, Jennifer Lopez, és Ben Affleck is alkalmazták már diéta 8/16 diétát.