Hogyan nassolj okosan, ha fogyni szeretnél? Megmutatjuk, mi a legfontosabb - Fogyókúra | Femina

Diéta okosan

14 élelmiszer, ami segíthet a fogyásban

Sokaknál azért diéta okosan kudarcba a fogyókúra, mert spártai módszerekben látják a megoldást, koplalnak, és szinte minden korábban fogyasztott ételről lemondanak. Pedig a tartós fogyáshoz vezető útnak nem a szenvedésről kell szólnia, sőt. Ha a célod egy olyan életmód kialakítása, mely megszabadít a zsírpárnáktól, ints búcsút az éhezésnek, és koncentrálj a fontos dolgokra!

A rendszeres táplálkozás kiemelten fontos, hiszen a napi egy-két alkalomra szorított étkezés tartalékolásra ösztönzi a testet. Éppen ezért lassítja az anyagcserét, sőt, mi több, a vércukorszintedben is nagy kilengéseket okoz, így a túlevés elkerülhetetlen.

Bűnözz okosan: így működik a diétában a csalónap

A napi háromszori étkezés egy lépéssel közelebb vihet a célodhoz, de igazán hatásos eredményt akkor érhetsz el, ha egészséges diéta okosan is beiktatsz a napodba. Hogyan nassolj okosan? Minden a megfelelő időzítéssel, illetve a szokások kialakításával kezdődik; magyarán, ha a nap folyamán körülbelül ugyanarra az időpontra időzíted a nassolást, a szervezeted hozzászokik a rendszerességhez, csökken az étvágyad, és elejét veheted diéta okosan okosan vércukorszint leesésének.

Az, hogy mit diéta okosan, legalább annyira meghatározó a diéta szempontjából, mint az időpont.

diéta okosan

A csokoládé, a cukros, fehér lisztes pékáruk, sőt, a müzliszeletek sem tartoznak az ajánlott kategóriába, hiszen értékes vitaminok és ásványi anyagok helyett csak üres kalóriákat viszel be velük. Ellenben, ha úgy állítod össze az étrended, hogy fehérjét, lassú felszívódású szénhidrátot és egészséges zsírokat egyaránt tartalmazzon, egyrészt nem teszel keresztbe a diétának, másrészt bőven kihúzod a következő étkezésig. Érdemes a főétkezések között nassolni, diéta okosan ideális az, ha a reggeli és az ebéd után két-három órával eszel valamit, mindig nagyjából azonos időpontban.

  1. Alga fogyás
  2. Diétázz okosan: 10 apró lépés a nagy változásért | Well&fit
  3. 21 napos diéta femina
  4. Fogyni egészségesen
  5. Mbw fogyás program

Délelőtt jó alternatíva lehet egy kis gyümölcs, natúr magokkal. Mindig ügyelj rá, hogy a gyümölcscukor felszívódását magokkal lassítsd le, elég egy fél marékkal hozzáenned a gyümölcshöz. Ha van turmixgép az irodában, ilyenkor jöhet egy kis ízesített, cukormentes fehérjepor vízzel, pici gyümölccsel és magokkal összeturmixolva, de kiváló lehet a smoothie is, ha magtejjel készíted.

diéta okosan

Uzsonnára érdemes kerülni a gyümölcscukor-tartalmú nasikat - a legtöbb nőnek harminc felett nem tesz jót a délutáni cukor, sokan arról számolnak be, hogy a folyamatos fogyást akadályozza. Viszont a nyers zöldségek zöldségkrémmel, például csicseriborsókrémmel finomak, és sokáig eltelítenek. Itt számtalan finom és egészséges nassolnivalót mutatunkhogy ne legyen unalmas a tízórai és az uzsonna.

diéta okosan

Ráadásul a Clean Eating követői is imádni fogják. Időnként belefér egy kis csalás Egy kutatás alkalmával 36, a testsúlya miatt szorongó, fogyni vágyó férfit és nőt két csoportra osztottak. Az első csoportot szigorú, koplalással tarkított diétára fogták - kalóriabevitelük naponta lehetett - melyben a nassolás tilos volt.