A tartós fogyásról mítoszok és hülyítés nélkül

Egészséges lassú fogyás. MEGÁLLAPÍTÁS

A tartós fogyásról mítoszok és hülyítés nélkül Elsősorban azért, mert nem csak egy sokaknak nagyon fontos dologról van szó, hanem azért, mert egy hatalmas üzletről is. Ezt pedig sokan sokféleképpen csúnyán kihasználják.

Egy példa menüsor:

Nem, sajnos nincs kibúvó, nincsenek trükkök. Csak a kemény munka és az ésszerű életvitel a hosszútávon járható út. Ha több energiát égetsz el, mint amennyit beviszel, akkor fogyni fogsz.

egészséges lassú fogyás

Ennyire egyszerű, nincs semmi más a háttérben, ne is gondolj hozzá többet. Hogy miért? A fejlődésed viszont lassú lesz és időről időre megreked majd, ráadásul gyakran rettentő fáradtnak érzed magad.

egészséges lassú fogyás

A megfelelő regeneráció is elmarad, ami enyhébb, majd idővel súlyosabb sérülésekhez vezet. Azonban a rendszeres mozgást sajnos nem helyettesíti.

A szervezetnek egyszerűen szüksége van a fizikai terhelésre, ez alól nincs kibúvó. Gyorsan ledobsz kilókat, vagy akár többet is. A fogyás nem lesz tartós, amint végzel a kúrával és a szervezeted visszakapcsol raktározó üzemmódba, a kilók ugyanúgy visszaszaladnak majd. Persze hallani olyan tartós fogyásokról, amelyek a fenti módszerekkel vették kezdetüket. Ez is egy járható út, de a nem túl természetes anyagok bevitele miatt nem javaslom a dolgot.

  • Hogyan fogyjak 30 kg-ot
  • Ha szeretnél csinos ruhákban járni, könnyedén felszaladni a harmadik emeletre, kövesd hasznos tippjeinket, ösztönzően hatnak majd!

Inkább adj időt a egészséges lassú fogyás az átálláshoz, ami lehet, hogy így nem hónapot, hanem akár egy fél évet is igénybe fog venni, de közben nem teszed tönkre a létfontosságú szerveidet, nem leszel gyenge és ingerlékeny az energiahiány miatt, és folyamatosan jól fogod érezni magad a bőrödben. De mit jelent a minőségi táplálkozás és a rendszeres edzés?

De mit jelent a minőségi táplálkozás és a rendszeres edzés?

A minőségi táplálkozás mindenkinél kissé eltérő fogalom, néhány dolgot magadon kell kikísérletezni. Függ az életkortól, nemtől, testsúlytól, stb.

egészséges lassú fogyás

Azonban meg lehet fogalmazni néhány általános igazságot. Például: Egyél napi alkalommal kisebb adagokat.

Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke?

Reggelire egyél nagyobb adag ételt, ekkor vidd be a szénhidrátok túlnyomó részét. Edzés előtt 2 órával már ne egyél.

  • Vízfogyasztás fogyás
  • Mikor egészséges a fogyás üteme?

Edzés után vidd be a fehérjék túlnyomó részét. Némi természetes zsírt is iktass be az étrendedbe, persze mértékkel. Fogyassz minél kevesebb kész élelmiszert, inkább alapanyagokból rakd össze a kajáidat.

egészséges lassú fogyás

Egyáltalán egészséges lassú fogyás fogyassz cukrot, fehér lisztet pedig csak mértékkel. A vacsorát az edzés után percen belül érdemes elfogyasztani. Amennyiben az edzést reggeli elé toltad, akkor a joghurtos túrót is érdemes a reggelihez átcsoportosítani. Persze ez csak egy példa menü, amely millió módon variálható.

A lényeg, amit érzékeltetni akartam vele, hogy minimális feldolgozott élelmiszert tartalmaz és rengeteg olyan energia- és vitaminforrás egészséges lassú fogyás benne, amelyre a szervezetednek szüksége van.

A rendszeres edzés minimum heti nap mozgást jelent, alkalmanként legalább 1 órával számolva nem kifelejtve a bemelegítést, a levezetést és a nyújtást sem.

egészséges lassú fogyás

Az edzésnek tartalmaznia kell olyan gyakorlatokat, amelyek növelik az erőt és az állóképességet, fejlesztik a mozgáskoordinációt, valamint a rugalmasságot. Ha ilyen edzést keresel, próbáld ki a SportIN Card gyors diéta hasra és építsd be a mindennapjaidba ezt a komplex edzésrendszert. Ne feledd tehát, hogy a kemény munka és a tudatos életmód nem megkerülhető, ha tartós eredményeket akarsz elérni, legyen szó fogyásról, egészségről vagy erőnlétről.

De abban is biztos lehetsz, hogy neked is menni fog, ahogy előtted már oly sokaknak sikerült elérni ezeket a célokat. Hajrá, mindent bele, és fordulj hozzánk nyugodtanha mégis elakadnál vagy kérdésed lenne! Tanulj velünk még többet a természetes és hatékony edzésmódszerekről! Olvasd a blogot és kövess minket a Facebookaz Instagram és a YouTube oldalainkon is.