A Flexitarian-diéta jó módszer hosszú távon a fogyáshoz - Blikk

Flexitarian diéta

A Flexitarian diéta hozta létre dietetikus Dawn Jackson Blatner hogy segítse az embereket kihasználják flexitarian diéta vegetáriánus táplálkozás, miközben továbbra is élvezi az állati termékek mértékkel.

Ezért hívják ezt a diétát egy szóösszetételt rugalmas és vegetáriánus. Vegetáriánusok megszüntesse húst és néha más állati eredetű élelmiszerek, míg a vegánok teljesen korlátozza a hús, hal, tojás, tejtermékek és az összes állati eredetű élelmiszerek. Mivel flexitarians esznek állati termékeket, ők nem tekinthetők vegetáriánus vagy vegan.

Flexitáriánus étrend - ez lesz a jövő legjobb diétája?

A Flexitarian diéta nincs egyértelmű szabály vagy ajánlott számú kalóriát és makrotápanyagok. Sőt, ez több, mint egy életmód diéta.

flexitarian diéta

Ez alapján a következő elveket: Egyél inkább gyümölcsöt, zöldséget, hüvelyeseket és teljes kiőrlésű gabonából. Fókuszban a fehérje növények helyett állatok. Legyen rugalmas és bele hús és állati termékek flexitarian diéta időre.

Edd meg a legkevésbé feldolgozott, flexitarian diéta formája élelmiszerek. Limit hozzáadott cukrot és édességek.

Fogyókúra Szabadság

Mivel a rugalmas jellege és összpontosítani, hogy mit kell tartalmaznia, hanem korlátozza a Flexitarian diéta egy népszerű választás az emberek szeretnének enni egészségesebb. Az alkotó a Flexitarian diéta, Dawn Jackson Blatner fejti ki, hogyan kell kezdeni enni flexitarian beépítésével bizonyos mennyiségű hús hetente könyvében.

flexitarian diéta

Azonban utána konkrét ajánlásokat nem kell kezdeni flexitarian diéta egy flexitarian flexitarian diéta. Egyesek az étrend eszik több állati eredetű termékek, mint mások. Összességében a cél az, hogy többet eszik tápláló növényi élelmiszerek, és kevesebb húst. Összefoglalás A Flexitarian Diet egy félig vegetáriánus stílus az evés, amely ösztönzi kevesebb húst és több növényi alapú élelmiszerek.

Nincsenek konkrét szabályok, vagy javaslata van, ami vonzó lehetőség azok számára, akik keresik, hogy visszafogják a állati termékek. Lehetséges egészségügyi előnyei Evés flexitarian nyújthat számos egészségügyi ellátások 1.

A Flexitarian diéta elnevezése a rugalmas - angolul: flexible - és a vegetáriánus szavak házasításából flexitarian diéta. Az étrend megalkotója, Dawn Jackson Blatner dietetikus célja nem csupán a karcsú alak elérése volt, hanem az egészség megőrzése is. A diéta követői közé tartozik többek között Gwyneth Paltrow Oscar-díjas színésznő is. Az étrend segítségével néhány hónap alatt, akár 20 kiló feleslegtől is megszabadulhatsz.

Azonban, mivel nincs egyértelmű definíciója ezt a diétát, nehéz felmérni, és ha igen, hogyan kutatott előnyeit más növényi alapú étrend alkalmazni a Flexitarian diéta. Mindazonáltal kutatás vegán és vegetáriánus étrend is hasznos kihangsúlyozva, hogy félig vegetáriánus étrend elősegítheti az egészségre. Úgy tűnik, hogy fontos, hogy enni főleg gyümölcsök, zöldségek, hüvelyesek, teljes kiőrlésű gabona és más minimálisan flexitarian diéta élelmiszerek teljes kihasználása érdekében az egészségügyi ellátások a növényi alapú táplálkozás.

Csökkenő húsfogyasztás, miközben továbbra is enni finomított élelmiszerek sok hozzáadott cukrot és sót nem vezet ugyanazokat az előnyöket 2.

flexitarian diéta

Szívbetegség Étrend rostokban gazdag és egészséges zsírok jó a szív egészségének 3. Egy tanulmány következő Ez valószínűleg annak a ténynek köszönhető, hogy a vegetáriánus étrend gyakran rostokban gazdagés antioxidáns, amely csökkentheti a vérnyomást és növeli a jó koleszterin szintjét.

Vegán vs Vegetáriánus - Mi a különbség?

A felülvizsgálatot a 32 tanulmány hatására a vegetáriánus fogyás tabletta vérnyomásra azt mutatták, hogy a vegetáriánusok volt az átlagos szisztolés vérnyomás csaknem hét ponttal alacsonyabb, mint az emberek, akik ettek húst 5.

Mivel ezek a vizsgálatok nézett szigorúan vegetáriánus étrend, nehéz felmérni, ha a diéta Flexitarian lenne ugyanaz a hatása a vérnyomásra és a szívbetegség kockázatát.

The Flexitarian Diet: A Beginner's Guide

Azonban flexitarian táplálkozás azt jelenti, hogy elsősorban a növényi alapú, és valószínűleg meg hasonló előnyöket teljes mértékben vegetáriánus étrend. Fogyás Flexitarian evés is lehet jó a derékbőség. Ez részben azért, mert flexitarians korlátozza a magas kalóriatartalmú, a feldolgozott élelmiszerek és többet enni növényi élelmiszerek, amelyek természetesen alacsonyabb kalória.

flexitarian diéta

Számos tanulmány kimutatta, hogy azok, akik követik a növényi alapú étrend többet fogyjon mint azok, akik nem 67. A felülvizsgálatot a vizsgálatok több mint fő összesen találták, hogy azok, akik ettek a vegetáriánus étrend 18 hétig elveszett 4,5 font 2 kg több, mint azok, akik nem 6. Ez és más vizsgálatok is azt mutatják, hogy azok, akik követik vegán étrend hajlamosak elveszíteni a legnagyobb súlyt, míg a vegetáriánusok és a mindenevők 67.

Mi fán terem a fenntartható flexitáriánus?

Mivel a Flexitarian Diet közelebb van a vegetáriánus étrend, mint egy vegán egy, ez segíthet a fogyás, de talán nem annyira, mint a vegán étrend.

Cukorbetegség A 2. Eszik egy egészséges étrendkülönösen a túlnyomórészt növényi alapú on, segíthet megelőzni és kezelni ezt a betegséget. Ez valószínűleg azért, mert a növényi alapú étrend támogatás fogyás és tartalmaznak sok élelmiszerek, flexitarian diéta magas rost-és alacsony flexitarian diéta egészségtelen és hozzáadott cukrot 67.

Mi is az a flexitarianizmus?

A tanulmány több mint Rák Gyümölcsök, zöldségek, diófélék, magvak, teljes kiőrlésű gabonák és hüvelyesek mind tápanyagok és antioxidánsok, amelyek segítenek megelőzni a rák. A kutatások azt mutatják, hogy a flexitarian diéta étrend társított alacsonyabb teljes incidenciája az összes rák de különösen kolorektális rák 10 A 7 éves tanulmányt kolorektális rákok Ezért magában több vegetáriánus ételeket eszik flexitarian csökkentheti a rák kockázatát.

Összefoglalás A Flexitarian diéta segíthet fogyás és csökkenti a szívbetegségek kockázatát, flexitarian diéta rák és a 2. Azonban a legtöbb kutatási elemzések vegetáriánus és vegán étrend, így nehéz megítélni, ha flexitarian étkezési hasonló előnyöket. A Flexitarian diéta hasznos lehet az egészségre és a környezetre.

Bodon Judit dietetikus Az utóbbi években előtérbe került a vegetáriánus és a vegán étrend, de mit tehetnek azok, akik nem szeretnének örökre lemondani a húsfogyasztásról? Ahogy azt már mi is többször megírtuk a Nosalty Életmód rovatának hasábjain, az idei év, illetve talán a jövő legjobb étrendje a növényi alapú étrend. A vegetáriánus és a vegán étrendek előretörésének fő oka a bolygónk fenntarthatóságának kérdése. Sokak szerint ezek, a flexitarian diéta vagy egészben növény alapuló étrendek nagy mértékben hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a Föld ökológiai szisztémája újra egyensúlyba kerülhessen.

Húsfogyasztás csökkentésével segít megőrizni a természeti erőforrások csökkenő üvegházhatást okozó gázok kibocsátását, valamint a föld- és vízhasználat.

Többet esznek növényi élelmiszerek is vezetni a kereslet a több földet kell fordítani az egyre gyümölcsök és zöldségek az emberre, hanem a takarmány az állatállomány.

flexitarian diéta

Növénytermesztésben igényel sokkal kevesebb erőforrást igényel, mint az állattartás enni. Tény, hogy egyre növényi fehérje amely szer kevesebb energiát fogyaszt, mint termelő állati fehérje 13 Összefoglalás Evés flexitarian cserepartíciót húst növényi fehérje jó a bolygó számára. Növényi flexitarian diéta étrend használjon kevesebb fosszilis tüzelőanyagok, a föld és a víz.

ALAPVETŐ úTMUTATó A FLEXITARIAN DIETHOZ - AZ EGÉSZSÉG -

Árnyoldalai kevesebbet esznek húst és állati termékek Amikor flexitarian és más növényi alapú étrend jól megtervezett, akkor nagyon egészséges. Azonban néhány ember lehet a kockázata a tápanyaghiány, amikor vágott vissza a hús és egyéb állati termékek függően megfelelőségét az egyéb élelmiszerek megválasztására.

Lehetséges tápanyaghiány, hogy tisztában legyenek a Flexitarian étrenddel 15 :.