Így hat a böjt a testre

Fogyókúra élettani hatása

Tartalom

    fogyókúra élettani hatása kérő diéta

    A nyár slágere a paradicsom, ami lédús, zamatos, édes íze miatt számtalan módon variálható. Kiváló alapja egy könnyed, egyszerű levesnek, isteni salátának, szósznak, de szénhidrátszegény tésztával, hússal is jól kombinálható. A kalóriaszegény zöldség Dél- és Közép-Amerikából indult hódító útjára, Európában csak a Kezdetben dísznövény volt, az es években termesztették legelőször hazánkban.

    Miért jó választás a paradicsom? A napfényben érlelt paradicsom a kiváló vitamin- és ásványianyag-forrás, zamatos íze nem hasonlítható össze a külföldről behozott változattal.

    • Jó, ha szeretnéd visszanyerni a versenysúlyod.
    • Így hat a böjt a testre Szekér Szimonetta
    • Mindenki vágyik a bomba alakra, de a laposabb has és a karcsúbb derék elérése nem minden, amit egy fogyókúrának köszönhetünk.

    A burgonyafélék családjába tartozik, tápanyagai révén számtalan módon hat a szervezetre, és támogatja a fogyást, így mindennap fogyaszthat belőle az ember. A paradicsom rosttartalma magas, grammja 12 grammot tartalmaz, így könnyen eltelíti a gyomrot, csökkentve az étvágyat, de magas víztartalma is tovább fokozza a laktató hatást.

    fogyókúra élettani hatása diéta infarktus után

    Tápanyagai között számos fogyókúra élettani hatása anyag és vitamin található, mint például B- C- E- K-vitamin, folsav, kálium, magnézium, vas, kalcium és foszfor. A paradicsomban található primer karotenoid, a likopén hatásos antioxidáns, amely gátolja a rákos sejtek kialakulását, valamint védi a méreganyagokat és a felesleges vizet kiválasztó vese működését, így nagy szerepe van a szervezet zavartalan működésben. A likopén adja a zöldség élénkpiros színét, helybenjárás fogyás pirosabb, annál jobb a diéta szempontjából.

    fogyókúra élettani hatása egészséges hatékony fogyókúra

    Egy másik különleges hatóanyag a paradicsomban a oxo-ODA zsírsav, amely csökkenti a gyulladást a szervezetben, aktivizálja fogyókúra élettani hatása test zsírbontó folyamatait, és támogatja a szív egészségét. Csökkenti a koleszterinszintet Kutatások azt is bizonyítottákhogy a paradicsom rendszeres fogyasztása csökkenti a rossz — LDL — koleszterin szintjét.