Mi az ideális kalóriatartalom fogyáshoz?

Fogyókúra zabkásával

Tartalom

    Mivel a zabpehely glikémiás indexe alacsony, a szénhidrátok lassan szívódnak fel belőle, hosszú ideig tartó teltségérzetet biztosít.

    Ha reggelire zabkását fogyasztasz, vércukorszinted nem ingadozik majd a délelőtt során, nem tör fogyókúra zabkásával a hirtelen éhség, és nem eszel meg egy fél tábla csokit tízóraira. Így készítsd a zabkását, ha fogyni akarsz!

    fogyókúra zabkásával

    A zabkását ezerféleképpen el lehet készíteni: főzheted tejben vagy vízben, adhatsz hozzá mézet, aszalt gyümölcsöket, tojást vagy magvakat, ám ha fogyni szeretnél, érdemes minél alacsonyabb kalóriatartalommal elkészítened. A tápanyagok fogyókúra zabkásával érdekében csak addig főzd, amíg a zabpehely meg nem puhul, ellenkező esetben elvesznek belőle a hasznos vegyületek.

    fogyókúra zabkásával

    Ezeket edd, ha fogyni akarsz! Az aszalt gyümölcsöket felejtsd el, mert nagyon magas a cukortartalmuk, helyettük válaszd a rostban gazdag - és alacsonyabb fruktóztartalmú - friss gyümölcsöket, illetve az olajos magvakat.

    fogyókúra zabkásával

    Adhatsz hozzá diót, emésztésserkentő hatású lenmagot, mandulát. A fahéjat se felejtsd el: ez a fűszer nem csupán kellemes ízt ad a zabkásának, de a segít egészséges keretek között tartani a vércukorszintedet is.

    fogyókúra zabkásával