Edzés előtt, edzés után

Fogyás nehezen indul, Két mérlegkimozdító tipp, ha nem indul be a fogyás! |

Két mérlegkimozdító tipp, ha nem indul be a fogyás!

étrend összeállítás fogyáshoz

Sokan keresnek hasonló kérdésekkel: Fogytam két kilót és azóta megállt, miért? A barátnőm fogyott 8 kilót, de én miért nem fogyok egy grammot sem? Nagyon sokan tapasztalják, akik elkezdik a paleolit táplálkozást, hogy hiába tartják be a diéta szabályait, hiába minden igyekezet, a kilók megmakacsolják magukat, a fogyás pedig vagy el sem indul, vagy hirtelen leáll.

fogyókúrás alapanyagok

Ilyenkor következik a pánik, aminek a következménye, hogy kevesebbet eszel, kihagysz egy-két étkezést vagy gőzerővel rákapcsolsz fogyás nehezen indul konditeremben, pedig épp ezeket kellene elkerülnöd!

Első lépésként jó, ha kideríted van-e valamilyen fizikai vagy lelki akadálya a fogyásnak.

2000 kcal diéta

Érdemes elolvasnod egy régebbi blogbejegyzésemet ezzel kapcsolatosan. Azután fogyás nehezen indul ezt a fogyókúrával kapcsolatos blogbejegyzésemet is elolvasnod, így a paleo diétádat is felül tudod vizsgálni.

fogyást elősegítő vitaminok

Ha ezek után se sikerül beindítanod a fogyást, akkor már csak két dolog maradt hátra, amit érdemes megvizsgálnod. Az első az alváshiány… Tudtad, hogy a szervezetünknek van egy saját belső órája.

Emiatt nem indul be a fogyás: 6 hiba, amit minden kezdő elkövet

Persze ez viccesen hangzik, de igaz. Ezért a belső óráért a melatonin nevű hormon a felelős.

vényköteles étvágycsökkentő tabletta

Ahogy megy le a nap, egyre több melatonin termelődik, a sejtjeid pedig szép lassan nappali üzemmódról éjszakai: regeneráló üzemmódra kapcsolnak át. A melatonin hormon felelős a tested anyagcseréjéért és a zsírraktározásért is.

Ha azonban rendszertelenül és keveset alszol, melatonin-háztartásod felborul.

Ezért nem indul be a fogyás

Ha szeretnéd, hogy ismét beinduljon a fogyás, elsőként rendezned kell az éjszakáidat. Mindenképp szükséges napi nyolc óra nyugodt alvás, de az sem mindegy, milyen körülmények között alszol. A hálószobádnak sötétnek kell lennie!

Sport: Fogyás után így lesz szép a bőr

Semmilyen fényforrás ne legyen a hálószobában! Se TV, se számítógép, se ébresztőóra fényforrása ne világítson. Igyekezz lehetőleg mindig ugyanabban az időpontban lefeküdni és felkelni.

Hatályos:

A másik az étkezés… Ez is elcsépelt már, de nagyon fontos, hogy rendszeresen egyél! Épp emiatt alakul ki a jo-jó effektus is. Viszont ha odafigyelsz arra, hogy naponta alkalommal egyél, a szervezeted szépen hozzászokik a folyamatos energiaellátáshoz, megnyugszik és leáll a raktározással.