Hogyan lesz a hízásból fogyás? 3. rész

Fogyás zsírból

Pinterest Ha a te célod is a fogyás, mindenképpen figyelj oda ezekre: Ugyanis, ha nem okosan csinálod, csupán ez ideig lesz sikerélményed, ráadásul nem is valódi felesleget, hanem izmot veszítesz majd el.

  1. Írta: Váczy Anikó Csak úgy kapkodjuk a fejünket, annyiféle fogyókúrás irányzat létezik már.
  2. Öt dolog, amit tudnod kell a zsírbontásról - Alakorvoslás Blog

Túl kevés kalóriát juttatsz be A testednek szüksége van energiára ahhoz, hogy életben tartsa magát és ellássa az alapvető funkciókat, mint például légzés — ez az alapanyagcsere. Egész nap égeted fogyás zsírból kalóriákat, fogyás zsírból legalább annyi kajára van szükséged, hogy ezt fedezd.

Ha ezt nem teszed meg, és mondjuk valamilyen őrült kalóriás étrendet próbálsz fogyás zsírból, akkor a szervezeted az elraktározott szénhidráthoz, zsírhoz és izomhoz nyúl.

fogyás zsírból

És így könnyedén leépítheted az izomzatodat. Az alapanyagcserédre egy 30 éves, 60 kilós, cm magas nő esetében ez körülbelül kcal jön rá minden fizikai tevékenység és edzés.

Még több termék Mit kellene enni és inni? A fogyás sikere nagyobb részben attól függ, hogy miket eszel és iszol.

Ha fogyni szeretnél, ne menj soha az alapanyagcseréd kalóriaszáma alá, inkább az égetést növeld! Nem eszel edzés után Akármilyen edzést is végzel, a szervezetednek szüksége van tápanyagokra a helyreállításhoz, szénhidrátra és fehérjére egyaránt.

fogyás zsírból

Ha ehhez nem juttatod hozzá, úgy nem áll helyre az izomszövetek állapota, és könnyedén elveszíted őket. Olvasd el ezt is!

Hatékony és eredményes fogyás zsírból?

Akkor is elhízhatsz, ha futó vagy! Elmondjuk, miért!

fogyás zsírból

Nem eszel elég fehérjét A táplálkozás tekintetében nem csak az fontos, hogy hány kalóriát juttatsz be, hanem természetesen a tápanyagok aránya is. Ne is legyen kérdés: mindhárom tápanyagra, zsírra, fehérjére, szénhidrátra szüksége van a testednek, sportolóként pedig pláne.

fogyás zsírból

Arra azonban extrán ügyelj, hogy elegendő proteint fogyassz, hiszen az izmok táplálásához elengedhetetlen. Ez fogyás zsírból jó támpont: fogyassz 1,6g proteint naponta testúly-kilogrammonként: ha mondjuk 70kilót nyomsz, az g fehérjét jelent!

fogyás zsírból

Nem erősítesz Oké, tudjuk, hogy szeretsz futni, de mellette szükség van természetesen erősítő edzésekre is. És nem csak azért, hogy elkerüld a sérüléseket és hatékonyabban fuss, hanem a fogyás miatt is szükséges.

Számoljunk!

Igen, jól hallottad! Minél több a testeden az izom, annál több kalóriát égetsz el egy nap, tehát sokkal jobban pörög az anyagcseréd! Keveset alszol Ahhoz, hogy bármilyen szempontból is fejlődjön a szervezeted állapota, szükséged van megfelelő pihenésre, regenerálódásra.

Fogyj akár 9 kilót 1 hónap alatt, életveszélyes fogyókúra nélkül! Fogyás Meditáció!

Ha nem alszol, az azt jelenti, hogy felborul a hormonrendszered, egy csomót zsírt raktározol majd el, és edzeni sem leszel képes normálisan, azaz az izmaid is elfogynak. Ha tovább olvasnál a témában, íme pár hasznos tipp: Fogyás zsírból el ezt is!