Ezek is érdekelhetnek

Folyadékfogyasztás diéta,

Tartalom

    Sokan túl görcsösen szeretnének lefogyni, és néhány fontos, sok esetben talán meglepő szabályról viszont elfeledkeznek.

    folyadékfogyasztás diéta

    Pedig van néhány olyan jó tanács, amiket ha megfogadsz, sokkal eredményesebb lesz a diétád. A fogyás célja nem az, hogy megvond magadtól az ételt, és tönkretedd a szervezetedet, hanem az, hogy jobb, egészségesebb életmódot folyadékfogyasztás diéta ki, ami természetesen a felesleges kilók leadásával is jár.

    Az időzítés nagyon fontosmivel az ivóvíz fél órával az étkezés előtt a leghatékonyabb. Vizsgálatok szerint már napi liter víz is elegendő ahhoz, hogy segítsen a súlycsökkenésben, különösen akkor, ha azt étkezések előtt fogyasztják, ahogy korábban már írtam. Ez annak köszönhető, hogy a víz egyaránt növeli a jóllakottságot és az anyagcserét is. Fogyás szempontjából különösen fontos, hogy, ha valaki nem iszik folyadékfogyasztás diéta mennyiségű folyadékot, akkor sajnos előbb-utóbb el fog hízni! A másik pedig az, hogy a szomjúságot -gyakran tévesen- éhségnek érzékeljük.

    Egyél körülbelül három óránként, hogy szinten tartsd vércukorszintedet, mert a hirtelen felugró, majd leeső értékek a fogyás egyik legnagyobb ellenségei. Kerüld az egyhangú táplálkozást Tévedés, ha azt gondolod, hogy aki fogyókúrázik, annak mindig ugyanazokat kell ennie.

    Fogyás Folyadékfogyasztás diéta Folyadékok, amivel felgyorsíthatod a fogyásodat A folyadékfogyasztás fontosságáról már többször írtam neked, érintőleges már nem egy cikkben említettem, hiszen a folyadékfogyasztás, jobban mondva a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás kvázi a fogyókúra alfája és omegája. Persze most joggal teszed fel a kérdést, hogy miért is, de ha logikusan belegondolsz, diétázás hamar rájössz, hogy a pörgős anyagcsere titka a vízfogyasztásában rejlik. Máris megmutatom miről beszélek.

    A lényeg az, hogy fehérjékbőlrostokból és friss zöldségekből, gyümölcsökből fogyassz folyadékfogyasztás diéta legtöbbet, hogy az áhított testsúly csak karnyújtásnyira kerüljön tőled.

    Minőségi ételeket fogyassz Ez talán elsőre eltántoríthat, hiszen ami minőségi, az általában drágább is — él a köztudatban. De a kettő nem feltétlenül van összefüggésben. Ha például a tejben nem grízt, hanem zabpelyhet főzöl, nem felvágottat, konzerveket, hanem saját magad főzött színhúsból készült ételeket fogyasztasz, a fehér kenyeret kizárod az étrendedből, és más alternatívákkal pótolod, akkor nem csak egészségesebb, de táplálóbb ételeket is fogsz magadhoz venni.

    Ráadásul mivel ezektől gyorsabban jóllaksz, kevesebb is kell belőlük. Pihenj eleget És ez persze nem azt jelenti, hogy lustálkodj. Egész egyszerűen a szervezetedben is szüksége van pihenésre ahhoz, hogy regenerálódni, fejlődni tudjon.

    folyadékfogyasztás diéta

    Minden sejtednek meg kell újulnia, különösen, ha fogyókúrázol. Ha nem alszol legalább napi órát, nem csak a ráncaid mélyülhetnek el idő előtt, de folyadékfogyasztás diéta fogyásod sem fog a megfelelő ütemben haladni.

    Egy átlagember élelmiszer nélkül legalább 4 hétig, víz nélkül maximum 1 hétig maradhat életben. Az emberi test víztartalma A szervezetnek minden élettani folyamat lejátszódáshoz vízre van szüksége emésztés, testhőmérséklet fenntartása, anyagcsere, szövetek felépítése. Az oxigén után a víz az emberi élet második legfontosabb alapeleme.

    Igyál sok folyadékot Hiába minden igyekezet, ha a folyadékfogyasztásról elfeledkezel. Megfelelő mennyiségű és minőségű folyadék hiányában ugyanis a fogyás is sokkal lassabban megy, a méreganyagok sem távoznak, és a szerveid sem tudnak hatékonyan működni.

    folyadékfogyasztás diéta

    Tehát nem csak a vonalaidnak ártasz azzal, ha nem iszol sok folyadékot, de az egészségednek is. Mozogj Természetesen hiba lenne elfeledkezni a mozgásról.

    folyadékfogyasztás diéta

    Ne feltétlenül csak az edzésekben gondolkodj persze azt se hanyagold! Például lift helyett használd a lépcsőt, menj gyalog vagy biciklivel dolgozni, és ebédidőben sem kell mindig a karnyújtásnyira lévő munkahelyi kifőzdét választani, sétálj egy nagyot egy távolabbi vendéglőbe is időnként.

    Fotó: RF.

    folyadékfogyasztás diéta