Keresés a playeren

Férfi pocak diéta, Csak a zsírvesztéstől nem lesz lapos hasunk

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Főoldal diéta 6 könnyű gyakorlat a pocak eltüntetésére 6 könnyű gyakorlat a pocak eltüntetésére A hasra nagyon könnyű hízni, ezt sokan tudják. Bár legtöbben csupán esztétikai férfi pocak diéta tekintik a pocakot, ennél jóval komolyabb dologról van szó.

Ahogy öregszünk, egyre könnyebben rakódik le zsír a has és férfi pocak diéta csípő tájékára, ám ami ennél nagyobb baj, hogy a zsír nem csak a bőrszövet alatt halmozódik fel, hanem belső szerveink körül is.

Utóbbit nevezzük zsigeri zsírnak, mely szívünk egészségét is komolyan veszélyezteti. A jó hír, hogy fogyókúra során tipikusan az elsők között csökken a hasi zsír mennyisége. De azért ne nyugodjunk meg, a zsigeri szír ugyanis nagyon makacs jelenség, és eltüntetéséhez nem csak zsírégető gyakorlatokra van szükség, hanem a helyes táplálkozásra is ügyelni kell.

Fontos dolgok

Fogyasszunk minél több telítetlen zsírsavat, kerüljük az adalékanyagoktól hemzsegő feldolgozott élelmiszereket, gondoskodjunk a kellő magnéziumbevitelről, mondjunk le a cukrozott üdítőkről, és alkoholt is csak szerény mennyiségben fogyasszunk. A pocak eltüntetésére pedig végezzük rendszeresen a következő egyszerű gyakorlatok valamelyikét, vagy akár valamennyit, nélkülözve a fárasztó és megerőltető felüléseket: 1.

Ez a gyakorlat remek választás azok számára, akik nem szeretnek a földre feküdni, mert így nem kényelmes számukra a mozgás. Álló helyzetben végezzünk térdemelést dinamikusan. Végezhetjük a gyakorlatot váltott lábakkal, vagy úgy is, hogy először a bal lábat emeljük többször, majd a jobbat. Végezzünk legalább húsz lábemelést, vagy ameddig jólesik.

Elterjedt gondolat a fogyni vágyók között, hogy a feszes, lapos has csak vágyálom marad, ha nem végeznek naponta több száz felülést. Valójában azonban teljesen másfajta és jóval kevesebb mozgással is lehetséges látványos eredményeket elérni. Már csak azért is, mivel a has lógásában nagy szerepet játszik az alsó hasizmok és a mélyizmok edzettsége, melyeket nem a felülés, sokkal inkább más gyakorlatok erősítenek. Otthoni gyakorlatok kiálló has ellen Az alhasi zsír és az úszógumi nem férfi pocak diéta a fogyókúra legrettegettebb területe, ugyanis sokszor kemény igyekezet ellenére is makacsul kifelé türemkednek.

A hasat jobban megdolgoztatjuk, ha csípőnket kissé előretolva végezzük a mozgást. Koncentráljunk a hasizmokra gyakorlat közben. Ez a jógából vett gyakorlat az ún.

férfi pocak diéta fogyás 14 évesen

Ezt a gyakorlatot hanyattfekvésben végezzük. Nyújtott lábakkal fekszünk, majd belégzés közben behajlítva felemeljük páros lábunkat a hasunk fölé.

férfi pocak diéta mennyit kell fogynom

A karokkal átkulcsoljuk a térdeket. Tartsuk ki a pózt, és a levegőt is tartsuk vissza pár másodpercig, majd kilégzés közben engedjük vissza a lábunkat.

6 könnyű gyakorlat a pocak eltüntetésére

Ezt a gyakorlatot percen át ismételjük. Ez a póz jótékonyan hat a bélműködésre és az emésztőrendszerre, a székrekedés kiváló ellenszere. Fontos hatása, férfi pocak diéta gátolja a hasi zsírpárnák lerakódását. Kezdetben váltott lábakkal is végezhető, ha így kényelmesebb.

Eláruljuk a lapos has titkát

A következő gyakorlat biztosan ismerős, hiszen az iskolában sokat kellett belőle csinálni. Bár elsősorban a hátizmok, a váll és a lábizmok nyújtására szokás végezni, kiválóan fogyasztja a has köré rakódott zsírt.

Nyújtott ülésből magastartásban lévő karokkal hajoljunk előre, amíg bírunk. Előrehajlásnál végezzük a kilégzést, emelkedésnél a belégzést. Ne erőltessük, addig nyújtózkodjunk, ameddig jólesik, nem baj, hacsak többszöri gyakorlás után érjük el a nagylábujjunkat. Ez a gyakorlat azon túl, hogy karcsúsítja férfi pocak diéta derekat, szintén nagyon férfi pocak diéta hatású az emésztőrendszer működésére, és alkalmas a merev derék ellazítására is.

A jógából ismert napüdvözlet a test teljes izomzatát foglalkoztatja, de főként a hasizmokat veszi igénybe. Guggolótámaszból kezdjük a mozgást, innen nyújtsuk hátra egyik, majd másik lábunkat mellső fekvőtámaszba.

férfi pocak diéta újvári dóri étrend

Gyakorlat közben normálisan lélegezzünk. A napüdvözlethez hasonló pózban Fit-ball-lal is végezhetünk hasizomerősítést és karcsúsítást, de a labda segítségével a mozgás dinamikusabbá tehető. Helyezkedjünk el a labda fölött négykézláb, úgy, hogy a labda a hasunk alatt van.

férfi pocak diéta hatásos fogyókúra étrend

Majd a kezünkkel lépegessünk előre, míg a labda kb. Ez az ún. Érezhetjük, ahogyan a labda egyre közelebb kerül a térdünk felé, egyre jobban megfeszül a hasunk. Gyakorlat közben tartsuk a testünket feszesen, ne engedjük le a medencénket. Ez a Fit-ball-os edzés a kar, a váll és a fenékizmokat is erősíti.

Hanyattfekvésben belégzés közben jobb lábemelés, kilégzéskor leeresztés. A térd legyen egyenes, addig emeljük a lábunkat, ameddig bírjuk. A test többi részét ne feszítsük meg, lazán feküdjünk. Fokozhatjuk a hatást, ha felhúzzuk az egyik térdet a mellkashoz, miközben fejünket megemelve tartjuk, s addig a másik lábat kinyújtva tartjuk, de úgy, hogy ne érjen a talajhoz.

Dinamikusan váltogassuk a két lábat, miközben nyugodtan lélegzünk. Edzés után ne felejtsük el a hasizmok nyújtását! Feküdjünk hasra, kezeinkkel támaszkodjunk férfi pocak diéta a talajon vállmagasságban, majd belégzés közben fokozatosan emeljük meg fejünket, törzsünket, s közben érezzük a hasizmok nyújtását.