A fehérje diéta - Mit érdemes tudni róla?

Gyors fogyás fehérjével

Írta: Váczy Anikó Mit együnk, ha már unjuk a csirkemellet és a 2200 kcal étrend A megemelt fehérjebevitel a fogyás egyik kulcsa, hiszen gyors fogyás fehérjével telít és hatékonyan támogatja a zsírégető, sovány izomtömeg felépítését.

Kapcsolódó cikkek

Neked is eleged van a fehérjeturmixbóla tojásfehérjés rántottából és a csirkemellből? Bár kétségkívül ezek a legnépszerűbb és legminőségibb fehérjeforrások, szerencsére nemcsak erre a háromra alapozhatunk, tavaszi diéta femina fehérjedúsan szeretnénk étkezni.

étrend fogyáshoz férfiaknak

Szinte minden ételkategóriában találhatunk olyan táplálékokat, amelyeknek magas a proteintartalma. Zöldség: spenót Egy csészényiben gyors fogyás fehérjével kalória és 5 gramm fehérje Popeye kedvenc zöldjében majdnem annyi fehérje található, mint egy főtt tojásban, ugyanakkor gyors fogyás fehérjével éppen a fele gyors fogyás fehérjével. Ez a szuperélelmiszer nemcsak fehérjében, de A- C-vitaminban, antioxidánsokban és szívvédő folsavban is gazdag.

jlo diétája

A spenótban található tápanyagok megőrzésének érdekében párolva fogyaszd, ezzel az elkészítési móddal a benne található kalciumot is jobban tudja hasznosítani a szervezet. Adj hozzá egy kis olívaolajat, fokhagymát és egy csepp friss citromlét, hogy még finomabb legyen. Nemcsak főzelékként, hanem salátába, rántottába, köretként párolt húsokhoz és szendvicsbe is fogyaszthatod.

Ezek is érdekelhetnek

Hüvelyes: lencse Egy csészényiben kalória és 18 gramm fehérje Tudtad, hogy egycsészényi lencsében annyi fehérje rejlik, mint három tojásban, ugyanakkor jóval kevesebb zsír? Magas rosttartalmának is köszönhetően remekül telít, és felgyorsítja a zsírégetés folyamatát. Spanyol kutatások tanulsága szerint azok, akik 4 hetes fogyókúrájukba beiktatták a hüvelyeseket, többet fogytak, illetve jobban csökkent a koleszterinszintjük is, szemben azokkal, akik nem fogyasztottak lencsét és babot.

Megéri tehát a lencsét nemcsak az új év első napján fogyasztani.

Hal: laposhal Egy kisebb szeletben, azaz 85 grammban 77 kalória és 16 gramm fehérje A laposhal nemcsak kiváló proteinforrásde az egyik leglaktatóbb étel is.

Egy ausztrál tanulmány szerint a második legtelítőbb étel; egy másik kutatás során pedig azt állapították meg, hogy a fehér húsú halak sokkal laktatóbbak, mint a csirkemell. Ezt a tulajdonságát jelentős fehérjetartalmának és a szerotonin hormonra gyakorolt hatásának köszönheti.

Mintaétrend 3 napra

A szerotonin ugyanis az egyik fő étvágyat szabályozó hormonunk. Gabona: teljes kiőrlésű kenyér 2 szeletben kalória és gramm fehérje fajtától függően Tévhit, hogy minden kenyér üres kalóriabomba.

legjobb étvágycsökkentő szer

Ne félj a komplex szénhidrátokat fogyókúra idején is beiktatni az étrendedbe, nemcsak fehérje, de vitamintartalmúk is magasabb, mint finomított társaiké. A teljes kiőrlésű kenyérből készült szendvicsnél nem is indulhatna jobban és egészségesebben a nap. Egészen ebédig ellát energiával, anélkül, hogy hizlalna. Rakj bele párolt csirkemellet és minél több zöldséget, de humusszal vagy avokádóval egy kis egészséges zsírral is felturbózhatod.

Milyen előnyei lehetnek a fehérje diétának?

Mag: tökmag 30 grammban kalória és 9 gramm fehérje Régóta keresed az edzés előtti tökéletes nasit? Egy tenyérnyi tökmag elfogyasztásával gondoskodhatsz a megfelelő lendületről és energiáról.

  1. Reg enor etrend
  2. Fehérjediéta – 1 hét, mínusz 2 kg! | Diéta és Fitnesz
  3. FEHÉRJE DIÉTA MINTAÉTREND - Dia-Wellness
  4. A 6 legjobb fehérjeforrás gyors fogyáshoz | Well&fit
  5. A leggyorsabb fogyókúra: zsírfaló fehérje-diéta - Részletes étrenddel - Fogyókúra | Femina
  6. Felejtsük el, hogy csak csirkét ehetünk salátával, minimális rizzsel vagy rozskenyérrel!

Ez a mag nagyszerű fehérje - egészséges zsír- és rostforrás. Sokáig teltségérzetet és energiát biztosít. A benne található magnézium, mangán, foszfor, és cink segít, hogy a legjobb formádat hozhasd az edzés alatt.

Szinte bármihez eheted, legyen szó akár salátáról, vagy épp csirkés fogásról, de a házilag sütött szénhidrátszegény kenyérből se hagyd ki.

Egy kutatás szerint ugyanis azok a nők, akik rendszeresen fogyasztottak joghurtot, közel kétszer annyit fogytak, mint azon társaik, akik nélkülözték ezt a remek probiotikum-forrást. A jótékony baktériumok ugyanis felpörgetik az anyagcserét, támogatják az immunrendszer egészségét, és természetesen az izomépítést is, magas fehérjetartalmúknak köszönhetően.

EZ IS ÉRDEKELHET:

Jól nézd meg azonban címkét, mert a legtöbb ízesített terméknek akkora a cukortartalma, hogy jóval túlszárnyalja a fehérjéjét. Válaszd inkább a natúr, cukormentes krémes finomságot, majd dobd fel magad pár szem gyümölcs és egy csipet fahéj segítségével.

Fotó: RF.