Le lehet fogyni fájdalommentesen is. Kalóriaszámlálással - Karatty Blog

Kalóriaszámlálással fogyni

Tartalom

    kalóriaszámlálással fogyni fogyás 2 hét alatt 5 kg

    A kalóriaszámlálás az egyik legelterjedtebb fogyást célzó módszer, amely - kellő eltökéltség mellett - segíthet a súlyvesztésben. Ha szeretnéd tudni, pontosan mennyivel kellene kevesebbet enned annak érdekében, hogy megszabadulj pár kilótól, érdemes kikérni egy dietetikus tanácsát. Illetve cikkünk segítségével te is kiszámolhatod tested hozzávetőleges alapanyagcseréjét, valamint azt is, hogy életmódod figyelembevételével mennyi energiát használsz el egy nap.

    kalóriaszámlálással fogyni fogyni 20 kg-ot

    Számítsd kalóriaszámlálással fogyni az alapanyagcserédet! Az alapanyagcsere az az energia, melyet a szervezet nyugalmi állapotban használ el az életfunkciók - légzés, emésztés, kiválasztás - fenntartáshoz. Ekkora energiabevitelre tehát akkor is szüksége van a szervezetednek, ha aznap épp nemigen mozdulsz ki sehová.

    Alapanyagcserédet az alábbi képletek valamelyikével tudod kiszámolni - a számításhoz az életkorra, az aktuális testtömegre és a nemre van szükség.

    • Fogyas termeszetes uton
    • Fogyókúra & Diéta Kalóriaszámlálással - Havi kiló mínusz!
    • Fogyás smoothieval
    • Diétamatek: kalóriaszámlálás kezdőknek Hogyan kezdj hozzá?
    • Kalóriaszámolással fogynál? Ez a titok, így kell jól csinálni!
    • A fogyás sokak életében jelen van.
    • Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Kalóriaszámolással fogynál?
    • Diétázók étrendje

    Mennyit mozogsz? Miután kiszámoltad szervezeted alapanyagcseréjét, számításba kell venned napi aktivitásodat is.

    kalóriaszámlálással fogyni megállt a fogyás

    Amennyiben szinte soha nem sportolsz, keveset mozogsz, ülőmunkát végzel, szorozd meg a kapott értéket 1,2-vel. Ezért hízol folyton!

    kalóriaszámlálással fogyni fogyas 3 honap alatt

    Napi kalória, amit feleslegesen viszel be Ha heti egy-két alaklommal végzel könnyebb testedzést, szorozd meg a kapott kalóriaszámlálással fogyni 1,tel. Amennyiben hetente három-öt alkalommal végzel mérsékelten megerőltető testmozgást, 1,tel, ha pedig keményebb edzést végzel heti öt-hat alkalommal, 1,tel szorozd be az eredményt.

    A kemény fizikai munkát végzők esetében 1,9-cel kell szorozni az alapanyagcserét.