Gyors és hatékony zsírégetés: kettlebell tabata edzés | Well&fit

Kettlebell gyors fogyás

fogyjunk el klinikai diéta 15 napos

Írta: Elek Dóra Ha a kettlebellt és a Tabatát kombináljuk, egy igazán hatékony, egész testet átmozgató edzést kapunk, melyhez csupán 4 percre lesz szükséged! A Tabata az egyik leghatékonyabb edzés, mely során a megfelelő forma elérése érdekében nagy intenzitású intervallumos mozgást végzünk, így maga az edzés minimális időt vesz igénybe, akár otthon, akár az edzőteremben végezzük.

  • Még több termék Deadlift Az alapedzés részét képezi a deadlift.
  • Szűrés címkék szerint A kettlebelleket évek óta használják fitneszben, főleg fogyáshoz.
  • Kettlebell a kemény edzés eszköze "A kettlebell primitíven egyszerű és halálosan hatékony, akár egy AK
  • Két gyakorlat, amivel gyorsan fogyhatsz
  • Kettlebell edzés - erő, zsírégetés, fogyás, gyors eredmény
  • Tartós fogyás, hatékony zsírégetés, testzsírszázalék, BMI index Manapság a legtöbb ember fogyni szeretne.

Ha a tabatához hozzáadjuk a kettlebellt, magasabb szintre emeljük a dolgot: amikor a haranghoz hasonlító súlyt mozgatjuk, szinte minden izmunk megdolgoztatjuk, hogy ellensúlyozzuk a lendületet. A kettlebell növeli az állóképességet, javítja a stabilitást, és szinte lerobbantja rólad a zsírt.

Ehhez a fajta edzéshez kilogrammos kettlebellt használj, mindig figyelj kettlebell gyors fogyás a jó gyakorlat végzésére és soha ne csináld tovább, ha fájdalmat érzel! A Tabata gyakorlatok metódusa a következő: 20 másodperc maximális intenzitású, 10 másodperc pihenő, négy perc hosszan.

tudatos fogyás fogyni nehez

Az időzítés létfontosságú, az intervallumok pontos betartása érdekében érdemes egy app-ot használni, például a Tabata Pro-t vagy Tabata Timert. Ha hosszabb edzést szeretnél, ismételd a 4 percet perc pihenőt követően.

A testmozgás tekintélye

Hajlítsd be a térded, majd a kettlebellt kezd el előre és hátra mozgatni. Egészen vállmagasságig felengedheted, de figyelj oda, hogy ne pörgesd túl. WellnessCafé tipp: A vállak és a hát maradjon egyenes, ne görnyedj, és ne nézd a lábaid, a fej előre néz.

70 KILÓS FOGYÁS - Ez a GYORS FOGYÁS Titka: - MI A HELYZET TAMÁSKÁVAL?

Ismétlés: 2 2. Lépj előre a bal lábaddal, majd a csípődet engedd le, ameddig mind a két térded 90°-ot nem zár. Emelkedj fel, majd a kettlebellt engedd le.

1700 kalóriás étrend fogyókúra vacsora elhagyásával

WellnessCafé tipp: A súlyod a bokádra helyezd, így a gyakorlat hatékonyabban végezhető. Ismétlés: Egy kör a jobb oldalon, egy kör kettlebell gyors fogyás bal oldalon. A kettlebellt fogd meg a bal kezedben, majd a lábaid között add előre, a jobb kezeddel vedd el.

2. gyakorlat: Térdhajlítás

A jobb karodat vezesd végig a tested mellett és a lábaid között add előre a kettlebellt, a bal kezeddel pedig fogd meg. WellnessCafé tipp: A hátad maradjon egyenes, a combod 7 és 17 diéta a gyakorlat közben.

Ismétlés: 2, felváltva 8-as irányát 4. A burpee pedig 4 ütemű fekvőtámaszra hasonlít leginkább: guggolásból indulva hátra ugrassz, nyomsz egy fekvőtámaszt ha nem megy, engedd le teljesen a mellkasodvisszaugrassz kettlebell gyors fogyás, felugrassz, a kezeidet a levegőbe emeled, majd visszaérkezel guggolásba. WellnessCafé tipp: A derekadat ne ejtsd be a fekvőtámasz alatt, olyan gyorsan csináld a gyakorlatot, amilyen gyorsan csak tudod.

Ismétlés: 1 kör jumping jack, 1 kör burpee Fotó: RF.

Kettlebell gyakorlatok Kettlebell edzés, girya, crossfit,kettlebell edzés nőknek,kettlebell edzés videó Engedjétek meg, hogy kettlebell gyors fogyás a történetem arról, hogyan fogytam le gyorsan A Kettlebell gyakorlatok égetik a legtöbb kalóriát a legrövidebb idő alatt A kettlebell gyakorlatok égetik el a legtöbb kalóriát a legrövidebb idő alatt többet, mint a futás. A University of Wisconsin kutatói 10 fő segítségével megvizsgálták a kettlebell edzés energia igényét és intenzitását. A tanulmányban résztvevők mind tapasztalt kettlebell tréningezők voltak nők és férfiak vegyesen, évesek. Az eredmény: A 20 perces kettlebell edzés során az átlagos kalória égetés kcal volt nem számolva a további energia igényt, amit a jelentős anaerob erőfeszítés tett ki. De mértük ugye a vér laktát szintjét is és anaerob módon további 6.