Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm!

Lassú fogyás diéta

Tartalom

    tömegelés étrend

    Hogyan lehet leadni szinte a teljes túlsúlyt, és eltüntetni a testedről a zsírt - ráadásul mindezt mozgás nélkül? A Slow-Carb, lefordítva lassú felszívódású szénhidrát diéta a válasz, ami egy könnyen betartható, éhezés nélküli fogyókúra. Mi gyors és mi lassú felszívódású szénhidrát?

    mit tegyek hogy gyorsan fogyjak

    Gyors felszívódású szénhidrátok például a finomított szénhidrátok és a keményítős ételek, tehát a rizs, a burgonya, a kukorica, természetesen a cukor, illetve a gyümölcsök - fruktóztartalmuk miatt - és a tejtermékek a tejcukor miatt.

    Ezeknek az ételeknek egyrészt nagyobb az inzulinválasza, könnyebben alakítja őket zsírrá a szervezet.

    szigorú diéta gyors fogyás

    Illetve glikémiás indexük is magas, a lassú fogyás diéta szintjének ingadozása pedig fokozottabb éhségérzetet vált ki. Ezeknek a szénhidrátoknak a megvonása igencsak felgyorsítja a fogyást.

    fogyás vicces képek

    Kattints idehogy megtudd, miért! Lassú felszívódású szénhidrát például minden hüvelyes. Ezek fehérje- és rosttartalma is magas a szénhidrát mellett, nem egyszerre adnak nagy löketet a szervezetnek, hanem fokozatosan biztosítanak energiát a nap folyamán.

    2200 kcal étrend fogyáshoz

    De más, alacsony glikémiás indexű étel is idesorolható - ezeket korábbi cikkünkben összeszedtük, kattints! Mit egyél-igyál, és mi kerüljön tiltólistára? Rengeteget fogyaszthatsz:.

    napi 500 kalóriával mennyit lehet fogyni