1. Mandula és mandulatej

Lúgos étrend táblázat. Lúgosító és savasító ételek listája

Tóth Gábor Élelmiszer-ipari Mérnök - Lúgosításról

Lúgosító és savasító ételek listája Lúgosító és savasító ételek listája A tavasz kiváló 7és17 fogyókúrás italpor szervezetünk lúgosítására.

Egy jól végrehajtott lúgosítással testünk és bőrünk is megszépül, felesleges kilóktól, narancsbőrtől is megszabadulhatunk.

lúgos étrend táblázat

Fittebbé, energikusabbá válhatunk általa. Számos készítmény közül választhatunk, ám ezeket érdemes megfelelő diétával is megtámogatnunk.

72 lúgosító étel - a test természetes egyensúlyáért

Lúgosító kúránk ideje alatt azokat az élelmiszereket érdemes előnyben részesítenünk, amelyek segítik szervezetünk lúgosítását. Ám később sem árt számunkra, ha tudjuk, melyek a lúgosító lúgos étrend táblázat melyek a savasító hatással bíró élelmiszerek, vagyis melyek azok, amelyeket a későbbiek folyamán is érdemes kerülnünk, vagy legalább fogyasztásukat célszerű csökkentenünk, illetve melyek azok, amelyekből viszont többet kellene beillesztenünk a mindennapi étrendünkbe.

lúgos étrend táblázat

Kiváló példa erre a citrom, hiszen ez egy savas gyümölcs és a gyomorban még savasít is, ám tovább haladva az emésztés után már lúgosító hatású lesz, lúgos étrend táblázat a lúgosító ételek közé tartozik. Ettől függetlenül itt megjegyeznénk, hogy gyomorfekélyeseknek -éppen a gyomorban még savasító hatása miatt,- lúgosító kúrára mégsem javasoljuk!

Lúgosító elektronokban gazdag ételek 1.

lúgos étrend táblázat

Nagyon lúgosít: szójalecitin, szójabab, lúgos víz, Himalaya só, tökmag, kelkáposzta, petrezselyem, uborka, fűfélék, csírák, szójacsíra, gyermekláncfű, tengeri zöldség 2.

Közepesen lúgosít: limabab, száraz fehérbab, szójagranulátum, pirospaprika, fokhagyma, hagyma, gyömbér, cayenne bors, chili, cékla, zeller, retek, paradicsom, paprika, saláta, brokkoli, zöldbab, káposzta, zeller, sóska, spenót, fokhagyma, hagyma, avokádó 3.

Lúgosító ételek táblázata Milyen lúgosító ételeket javaslok? Ételeink különböző savakat, és lúgokat tartalmaznak, amelyek nem mindig azonosak a szervezetre kifejtett hatásukkal.

Enyhén lúgosít: lencse, szójaliszt, tofu, friss fűszernövények, olívaolaj, lenmagolaj, ligetszépe olaj, kókuszolaj, avokádó olaj, borágó olaj, tőkehalmájolaj, tengeri halak olaja, meggy, citrom, grapefruit, lime, kókusz, zöld banán, hajdina, tönkölybúza, quinoa, kecsketej, mandula, fehér- és sárgarépa, torma, sárgarépa, szezámmag, édeskömény, római kömény, stevia, cikória, karfiol, karalábé, zöldborsó, snidling, póréhagyma, kelbimbó, spárga, cukkini, articsóka, rebarbara, vízitorma Savasító protonokban gazdag ételek 1.

Nagyon savasít: alkohol, szeszes italok, kávé, fekete tea, édesített gyümölcslevek, mustár, ecet, élesztő, lekvárok, kakaó, maláta, karob, szójaszósz, rizsszirup, nátrium-glutamát ízfokozócukrozott aszalt gyümölcsök, kukorica, árpa, rozs, zabkorpa, disznóhús, borjúhús, marhahús, csirkehús, tojás, kagylók, sajt, túró, joghurt, tejsavó, fagylalt, kazein, szójasajt, kecskesajt, földimogyoró, lúgos étrend táblázat, kesudió, burgonya, mesterséges édesítők, fehér cukor, kukoricaszirup, melasz, fruktóz, juharszirup, méz, nádszirup, malátaszirup, barnarizs-szirup, gombák 2.

Közepesen savasít: dió, tengeri halak, búza, lúgos étrend táblázat, fehér rizs, barna rizs, vadrizs, fehér kenyér, rozs kenyér, korpás kenyér, teljes kiőrlésű kenyér, péksütemények, kekszek, őszi- és sárgabarack, görögdinnye, körte, szőlő, alma, eper, málna, ribizli, szeder, friss füge, áfonya, egres, banán, narancs, mandarin, mangó, ananász, papaya, guajáva, datolyaszilva, margarin, vaj, kukoricaolaj, ghí, asztali só, ketchup, majonéz, vanília, szerecsendió, friss gyümölcslé 3.

Kezdőlap » Életmód tanácsok » Táplálkozás » 72 lúgosító étel — a test természetes egyensúlyáért 72 lúgosító étel — a test természetes egyensúlyáért Ha lúgosítani szeretnél, tudnod kell, hogy mely ételek váltanak ki lúgosító hatást a szervezetedben. Az alap elmélet az, hogy bármilyen ételt ehetsz, anélkül, hogy azon aggódnál, hogy savasít, azonban néhány lúgosabb, mint a többi. Nem muszáj csak lúgos élelmiszereket fogyasztani annak érdekében, hogy lúgos pH értéket érj el.

Enyhén savasít: csicseriborsó, vesebab vörösfekete bab, búzahús szejtáncurry por, napraforgó olaj, szőlőmag olaj, szilva, cseresznye, fekete ribizli, nektarin, sárgadinnye, friss datolya, köles, amaránt, édesvízi halak húsa tej, tejszín, tejföl, szójatej, rizstej, mogyoró, brazil vagy paradió, pekándió, napraforgómag, lenmag Listánk alapjául Dr. Robert O. Young az Új Biológia elméletének megalkotója iránymutatásai szolgáltak.