A 4 leghatásosabb nyári villámdiéta - Fogyókúra | Femina

Nyári diéta

További cikkeink a témában

Nyári diéta csak néhány plusz kiló van rajtad, ám ettől szeretnél minél hamarabb megszabadulni, drasztikus koplalás helyett inkább próbálj ki egy könnyű, emésztésjavító, béltisztító étrendet!

A nyári zöldségek és gyümölcsök segítségével könnyű dolgod lesz, hiszen ezek mind rostokban gazdag, zsírégető és nagyon laktató táplálékok.

Hatékony segítséget nyújtok a komplex betegségekkel küzdőknek, a stresszes életet élőknek és a sportolóknak egyaránt.

Megkönnyebbülés a gyomornak A nyári diéta ideje alatt lehetőleg kerüld a húsfogyasztást, legfeljebb csak friss halat nyári diéta könnyű fehér húsokat egyél.

Zöldségekből és gyümölcsökből azonban pakolj bátran a tányérodra, hiszen ezek azok az ételek, melyek segítenek megszabadulni a lerakódott salakanyagoktól, és feltöltik szervezeted kiürült raktárait a zsírégetéshez elengedhetetlen vitaminokkal és ásványi anyagokkal.

nyári diéta

A nyári diéta emészthető, zsíros ételek után a gyomrodnak és az emésztőszerveidnek igazi megkönnyebbülés lesz a könnyű nyári diéta, amiért anyagcseréd is hálás lesz. A fogyókúra ideje alatt igyál sok vizet, ezzel is segítve a méregtelenítő folyamatokat, melyeket a zöldségek és gyümölcsök is beindítanak, fogyókúrás tapasz kávé és a fekete tea, valamint az alkohol fogyasztása azonban nem ajánlott.

Szintén tiltólistára kerül a cukor és a fehér liszt. A szénhidrát- nyári diéta fehérjeszükségletedet teljes kiőrlésű termékekből és hüvelyesekből pótold.

Talán többen szemöldökráncolással reagálnak a nyári levesdiéta ötletére, pedig rengeteg lehetőséget rejt magában! A levesek — hacsak nem rántással, tömény zsírral vagy tejszínes habarással készülnek — igen kalóriaszegény, ám mégis laktató ételek.

Ha a zöldségek és gyümölcsök savtartalma miatt enyhe gyomorégést észlelsz, rágcsálj el egy marék diót vagy mandulát. A diéta végén fokozatosan térj vissza a megszokott étrendedhez, két-három nap átállási időt hagyva magadnak, különben túl nagy sokk éri a szervezetedet, és kárba vész a béltisztító, emésztésjavító étrend eredménye.

  • Nyári diéta: fitten és egészségesen
  • Keresve sem találhatsz egy nyári villámdiétánál tökéletesebb módszert, ha égető szükségét érzed, hogy megszabadulj egy-két makacs kilótól: ha már csak néhány heted maradt a nyaralásig, ha épp az aktuális nagy Ő hívott el randira, vagy csak egyszerűen szeretnéd, hogy az osztálytalálkozón néhányan felismerjenek.
  • Most a diétához kapcsolódó, megreformált mintaétrendet ismerheted meg.
  • A 4 leghatásosabb nyári villámdiéta - Fogyókúra | Femina
  • Hogy fogyjak le gyorsan
  • Léböjt fogyókúra

Mintaétrend Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta eperből, cseresznyéből és kiviből. Tízórai: egy marék mandula. Ebéd: 15 dkg grillezett lazac egy bögre párolt spárgával.

nyári diéta

Uzsonna: fél grépfrút. Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

Diéta előtti fontos tudnivalók

A diétát legfeljebb egy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

A 4 hetes komplett diétás étrend fogyáshoz:

Tízórai: egy alma. Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre wokban párolt zöld- és kaliforniai paprikával.

Nyári diéta Nyáron nem egyszerű a diéta: a mézédes gyümölcsök, fagyik, a családi grillezések és a könnyű nyári ételek mind evésre csábítanak.

Uzsonna: egy marék dió. Vacsora: egy bögre bazsalikomos-mozzarellás paradicsomsaláta. Tízórai: egy narancs.

nyári diéta

Ebéd: 15 dkg grillezett sajt, egy bögre uborkasaláta. Uzsonna: egy bögre ribizli. Vacsora: egy bögre babsaláta.

7 napos karcsúsító étrend nyári pluszkilók ellen | Well&fit

Pörgesd fel az anyagcseréd! A karcsú vonalak titka a megfelelő anyagcserében rejlik.

Nyári diéta könnyedén – 1 hetes mintaétrend

A rostban gazdag zöldségek és gyümölcsök jótékonyan hatnak az emésztésre, de, ha szeretnéd megtudni, mit tehetsz még a kiválasztó folyamatok erősítéséért, hallgasd meg szakértőnket! Tízórai: fél grépfrút.

Tippek, praktikák hússütéshez

Ebéd: 15 dkg sült padlizsán egy bögre barna rizzsel. Uzsonna: egy kis poharas joghurt fél bögre áfonyával. Vacsora: egy bögre reteksaláta. Reggeli: hagymás rántotta három tojásból, egy paprikával, egy bögre zöld tea.

Nassolnivalók

Tízórai: három szem sárgabarack. Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre párolt spenóttal. Uzsonna: egy bögre cseresznye.

nyári diéta

Vacsora: egy bögre wokban párolt idényzöldség fűszeres olívaolajjal. Tízórai: egy zellerszár.