Testsúlycsökkentő étrend

Nyári diéta étrend, Nagy nyári leves- és salátadiéta – 14 napos étrenddel! | Diéta és Fitnesz

Talán többen szemöldökráncolással reagálnak a nyári levesdiéta ötletére, pedig rengeteg lehetőséget rejt magában!

Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

A levesek — hacsak nem rántással, tömény zsírral vagy tejszínes habarással készülnek — igen kalóriaszegény, ám mégis laktató ételek. Egy tányér forró leves talán télen jobban esik, de egy könnyű zöldségleves egy nyári estén is kiváló vacsora lehet. És ne feledkezzünk meg a gyümölcsökről! A gyümölcsöket nem csak önmagukban fogyaszthatjuk, készíthetünk belőlük kiadós, laktató, hűsítő hideg gyümölcsleveseket is.

Nagy nyári diétánk alapja tehát a sok leves és a sok saláta.

7 napos karcsúsító étrend nyári pluszkilók ellen

Úgy fogyhatunk, hogy finomakat eszünk, rengeteg rostot és vitamint viszünk a szervezetünkbe. Ez az étrend a rengeteg zöldségnek és a lédús gyümölcsöknek köszönhetően, nagyon jó hatással van az anyagcserére.

A lényeg, hogy az ebéd és a vacsora vagy leves legyen, vagy saláta. A saláta ez esetben valóban saláta.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Friss, nyers zöldségek sovány hússal, sajttal, tojással. Kihasználva, hogy könnyen be lehet szerezni a friss, ropogós salátához valókatmost nem sütünk, grillezünk, párolunk vagy főzünk, inkább nyersen ropogtatjuk. A nyers saláták előnye, hogy nem vesznek el a vitaminok és nyári diéta étrend tápanyagok, hanem szinte maradéktalanul a szervezet hasznára válnak.

60 napos diéta étrend

Másrészt jól laktatnak, rost- és folyadéktartalmuknak köszönhetően kitöltik a gyomrot. Harmadrészt, mivel sokat kell őket rágni, lassabb evést tesznek lehetővé, több időt adva a szervezetnek a feldolgozásra. Ráadásul az alapos rágás során nem kerül felesleges nyári diéta étrend a gyomorba, amely a puffadás egyik kiváltó oka is lehet.

Nyári diéta: fitten és egészségesen

A diéta lényege, hogy az ebéd és a vacsora vagy leves legyen, nyári diéta étrend saláta Fotó: Shutterstock A sok nyers zöldség mellé minden esetben fogyasszunk valamilyen jó minőségű fehérjét. Ez lehet grillezett, sütőzacskóban sült, tepsiben sütött, párolt hús vagy éppen hal. A hús elkészítésének a módja nagyon fontos, kerülendő ugyanis a panírban és bő olajban elkészített legjobb fogyókúra gyakori kérdések. A panír felesleges kalóriaforrás, a hús rettenetesen megszívja magát olajjal, ami káros lehet a szívre és az érrendszerre is, nem csak a vonalakra.

Húst és salátát házon kívül is sok helyen fogyaszthatunk. Igyekezzünk karnitin gyógyszer helyen ételt rendelni vagy vásárolni. Kerüljük a dobozos salátákat, mert ezeket sokszor cukorral tartósítják, és több nyári diéta étrend a kalória, mint egy szendvicsben. Ügyeljünk a húsok elkészítési módjára, ha szükséges, kérdezzünk rá az étteremben. Diétában a legjobb a csirke- vagy a pulykamell, de bátran fogyasztható sovány sertés- vagy marhahús is.

A libát, kacsát azonban érdemes kerülni, mert ezek nehéz, zsíros húsfélék. Halakból fogyasszunk bátran, különösen a tengeri halfélékből válasszunk lelkesen, hiszen ezek gazdagok ómega-3 zsírsavban, amely nagyon fontos az egészséges életmód szempontjából. A kúra során csak reggelire fogyasztható kenyér vagy pékáru, ez is lehetőség szerint teljes kiőrlésű legyen.

Reggel fogyasztható egy szelet teljes kiőrlésű kenyér nyári diéta étrend sajtkrémmel, sovány sajttal, sovány felvágottféleséggel. A lényeg, hogy ehhez is fogyasszunk legalább kétféle zöldséget. Ez lehet salátalevél, paprika, paradicsom, retek, kígyóuborka, hagymaféle.

szakaszos böjt diéta

Ha szívesebben fogyasztunk reggel zabpelyhet, az is megengedett, de akkor igyunk meg hozzá egy pohár zöldség- vagy gyümölcslevet, vagy keverjünk hozzá friss gyümölcsöt. Nyári diéta étrend A délelőtti és délutáni nassoláshoz is remek lehetőséget nyújtanak a friss, lédús gyümölcsök.

  1. Nyári diéta: fitten és egészségesen
  2. Egy hét alatt 2 kiló mínusz a laktató, béltisztító nyári diétával - Fogyókúra | Femina

Ezenkívül fogyasztható sovány joghurt vagy esetleg valamilyen magféleség. Előfordulhat, hogy valakinek a sok nyers zöldség és gyümölcs megviseli a gyomrát Fotó: Shutterstock Tippek, praktikák hússütéshez Elkészítési módok Sütőzacskó: igazi jó barát.

Egyszerűen csak bele kell tenni a befűszerezett húst, és alaposan lezárni. Néhány helyen szurkáljuk meg a zacskót, majd tegyük egy tepsibe, és fokon süssük készre a húst.

fogyókúrás gyógyszer

Amikor már láthatóan nyári diéta étrend érezhetően puha, vágjuk szét a zacskót, és így, szabadon süssük addig, míg pirult nem lesz a külseje. Ez a lépés el is hagyható, de ízletesebb a hús, ha van egy kis kérge. Így hozzáadott zsiradék nélkül készíthetünk ízletes hússzeleteket. Tepsiben sütés: béleljük ki a tepsit kis sütőpapírral. Erre helyezzük a befűszerezett hússzeleteket.

Fújjuk be vékonyan olívaolajspray-vel. Majd öntsünk alá vizet vagy vörösbort, fedjük le alufóliával és így, a saját gőzében süssük puhára a húst. Amikor puha, vegyük le a fóliát és így süssük készre. Batyus-fóliás: akár halat is készíthetünk ezzel a módszerrel.

mennyi idő lefogyni

A kiválasztott hússzeletet fűszerezzük be, majd spricceljük meg nagyon kevés olívaolajjal. Csomagoljuk alufóliába úgy, hogy teljesen légmentes legyen. Forrósítsunk fel egy serpenyőt. Amikor már teljesen forró, dobjuk a batyut a forró serpenyőre és várjuk meg, míg a batyu kipúposodik. Ekkor fordítsuk meg és süssük át a másik oldalát is. Még egyszer egy-egy percre átforgathatjuk a csomagot.

Ezzel a módszerrel csak csirkehúst vagy halat készítsünk, mert a többi hús nem biztos, hogy rendesen átsül. Serpenyőben: a titok a serpenyő teljes felforrósítása.

Nagy nyári leves- és salátadiéta – 14 napos étrenddel!

Forrósítsunk fel egy teáskanálnyi olívaolajat egy arra alkalmas serpenyőben. A húst csak akkor dobjuk rá — minél vékonyabb szeletekre vágva, befűszerezve —, amikor már tökéletesen, sistergősen forró. Hirtelen süssük át a hús mindkét oldalát.

fogyókúrás wellness

A lényeg, hogy minél kevesebb ideig álljon a hús az olajban. Így hirtelen átsül, mégsem szívja meg magát felesleges zsiradékkal. Mintaétrend 2 hétre 1.

Testsúlycsökkentő étrend

Mellé paprika, nyári diéta étrend vagy kígyóuborka, 2 dl citromos tea Tízórai: 1 fürt szőlő vagy 2 szem barack vagy nektarin Ebéd: zöldségleves mindenféle zöldségből, petrezselyemmel megszórva, levesbetét nélkül ebből tetszőleges mennyiség fogyasztható Uzsonna: 1 pohár natúr vagy zsírszegény joghurt, mellé elrágcsálható zellerszár, sárgarépa vagy karalábé Vacsora: 1 szelet sertéskaraj csípősre fűszerezve, sütőzacskóban sütve, mellé nagy adag zöld salátából, kígyóuborkából, retekből és paradicsomból készült saláta, olívaolajos öntettel 2.

A meggyet a citromhéjjal, a fahéjjal, szegfűszeggel, egy evőkanálnyi mézzel és annyi vízzel, amennyi ellepi, felforraljuk. Amikor ez készen van, kimerünk egy merőkanálnyit a léből, elkeverjük a keményítővel és a joghurttal, majd ezzel behabarjuk a levest.