"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Pulzusszám fogyáshoz, A pulzus fogalma

Tartalom

    Ha a sportolással nemcsak a kondíciódat javítanád, hanem fogyni is szeretnél, bizonyára hallottad már, hogy zsírégetés szempontjából jó, ha méred a pulzusod, ebből tudni fogod, hogy a tested milyen keményen dolgozik.

    leghatásosabb fogyási módszer

    A pulzuskontrollált edzés segít abban, hogy a pulzusszám fogyáshoz mérésével és a megfelelő tartomány beállításával optimalizáld az edzések intenzitását, és nyomon kövesd a hosszú távú változásokat, az állóképesség javulását. A pulzuskontrollált edzés abban is segít, hogy a szervezet minél gyorsabban kezdje el energiaként felhasználni a zsírsejteket, és ne az izomsejtekből nyerje az energiát.

    fogyókúra utáni étrend

    Mi az ideális pulzusszám, ha fogyni akarsz? Kifejezetten zsírégetés szempontjából a pulzusszám nem lehet túlzottan magas. Edzés során elsőként a szénhidrátraktárak adják az energiát az edzéshez, majd nagyjából perc után nyúl a zsírsejtekhez a szervezet.

    diéta köszvényre

    Ha hosszasan magas pulzusszámmal dolgozol, azaz erőteljes, kemény, intenzív napi edzéseket végzel, a szervezet, hogy gyorsan energiához jusson, nem a zsírsejtekből, hanem az izomsejtekből fogja azt fedezni, pulzusszám fogyáshoz innen tud elraktározott szénhidrátokhoz - glikogénhez - nyúlni.