Keress receptre vagy hozzávalóra

T diéta. Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

Tartalom

    Martin Katahn T-faktor diéta című könyve ben jelent meg első ízben, és óriás sikert aratott a fogyni vágyók körében.

    90 napos diéta mikor indul fogyás

    Az azóta eltelt időben a diéta némileg módosult, hogy kielégítse a modern igényeket, t diéta az alapelv ugyanaz maradt: a termogenikus hatás segítségével égeti a lerakódott zsírokat. T-faktor diéta A T-faktor diéta a termogenikus folyamatok zsírégető hatására összpontosít: amikor például sportolsz, a tested hőt termel, ehhez energiára van szüksége, amit az elraktározott zsírok elégetéséből fedez - ez a termogenezis.

    comb és fenék fogyás

    Katahn szerint t diéta ételek képesek befolyásolni ezt a folyamatot: azok, amelyek serkentik a termogenezist, gyorsítják hasból fogyni gyorsan anyagcserét is, így a kilók szó szerint leolvadnak rólad, t diéta azonban lelassítják, és további plusz centiket ragasztanak a csípődre.

    Az is lényeges szempont, hogy a test, ha energiát akar nyerni, először t diéta fellelhető szénhidrátokat égeti el, t diéta csak azután nyúl a zsírtartalékokért. A T-faktor diéta ennek megfelelően alacsony szénhidrátbevitelt és mérsékelt zsírfogyasztást javasol, a többszörösen telítetlen zsírok beépítése az étrendedbe azonban - naponta körülbelül 20 és 40 gramm közötti mennyiségben - ajánlott, ha fokozni akarod a tested természetes zsírégető kazánjának működését.

    Ételek, melyek szó szerint égetik a zsírt A termogenikus folyamatokat legjobban segítő ételek a következőek: karfiol, brokkoli, spárga, zeller, bogyós gyümölcsök, gomba, körte, ananász, barack, kelbimbó, spenót, alma, chili, gyömbér, fokhagyma, kurkuma és fahéj.

    level klinikai diéta