Pin on súly,egészség

Gyors fogyás hasról 1 hét alatt. Fogyás hasról 3 nap alatt? 10 étel, melyekkel menni fog!

Fogyj le hasról, 1 hét alatt!

gyors fogyás hasról 1 hét alatt

Fogyás hasról gyorsan — ez minden elhízott nő álma. A hasról fogyás azonban, nem midig megy gyorsan, főként akkor, ha rendszeresen készételeket fogyasztunk. Ahhoz, hogy a hasunk újra lapos és zsírmentes lehessen, muszáj változtatni az étkezési szokásokon.

gyors fogyás hasról 1 hét alatt

Elsősorban arra kell törekednünk, hogy a szervezetünket salaktalanítsuk, ezáltal rögtön néhány centivel karcsúbb lehet a has körfogatunk. Kiváló salaktalanító diéta, a krumpli és a rizs kúra.

Gyors fogyás 1 hét alatt

A burgonya és a rizs tápanyagokban gazdag étel, amelyek kiválóan eltelítik a gyomrot. Ennek köszönhetően nem kell koplalnunk a kúra ideje alatt.

gyors fogyás hasról 1 hét alatt

Rizsből érdemes a barna fajtát használni, ennek ugyanis még intenzívebb a salaktalanító hatása. A burgonya magas rosttartalommal rendelkezik, így a bélrendszer tisztításában van nagy szerepe, továbbá a magas kálium tartalmának köszönhetően kiváló vízhajtó hatással is rendelkezik.

gyors fogyás hasról 1 hét alatt

A hasi zsírpárnás szövetek pedig, mint tudjuk, rengeteg vizet képesek eltárolni önmagukban. A víz kihajtása által tehát, laposabb hasat varázsolhatunk magunknak.

gyors fogyás hasról 1 hét alatt

A burgonya továbbá a bélrendszert is kiválóan nyugtatja, és a székrekedés orvoslásában is nagy szerepe van. Hasonló bejegyzések:.

Még több termék Tápláló reggeli Reggelire egyél proteint. Miben találsz elég fehérjét? Például készíts magadnak egy gyors vegetáriánus frittatát, vagy egy teljes kiőrlésű pirítósra szeletelj avokádót, és koronázd meg egy tükörtojással, de a különböző diófélékkel, gyümölcsökkel gazdagított zabkása is remek reggeli. Ha azonban reggel nem igazán tudsz enni, akkor se hagyd ki a reggelit, inkább válassz egy tápláló turmixotamit csak fel kell hörpintened. Alacsony szénhidráttartalmú ebéd Ha szép lapos hasat szeretnél, akkor fordíts egy kis időt arra, hogy elkészítsd magadnak az ebédedet, és azt vidd magaddal a munkahelyedre vagy a suliba.