Combra, fenékre hízol? Ezt kell tudnod, ha karcsúsodnál

Hogyan fogyj le combról

Tartalom

    heti 1 kg fogyás étrend meddig stagnál a fogyás

    Ezekkel a gyakorlatokkal könnyen faraghatsz a combod hogyan fogyj le combról, ráadásul az edzéstempódtól függően rengeteg kalóriát is elégethetsz velük. Ha minden gyakorlatot egy-egy percig végzel, és közben ugyanennyi szünetet tartasz, heti négy alkalommal negyed óra edzéssel már két hét alatt is sokat karcsúsíthatsz a combjaidon, és javíthatod a bőröd tónusát is.

    Ehhez semmilyen felszerelésre vagy felkészülésre nem lesz szükséged, csak egy kis laza bemelegítésre és egy nem csúszós talpú cipőre, hogy megelőzd a sérüléseket.

    diéták típusai puffasztott búza fogyókúra

    A combra történő edzés során a legegyszerűbb alapgyakorlat a kitörés, melyet végezhetsz előrefele lábanként egy-egy percig vagy váltott lábbal két percig.

    Figyelj rá, hogy az elől lévő térded nagyjából derékszöget zárjon be. A támaszban egy kicsit fogyás főzelékkel is, vagy kipróbálhatod a hátrafele kitörést - amikor a nyújtott láb indítja a mozdulatot - ha egy kis változatosságot szeretnél vinni a tornába. Ne csak a combodat karcsúsítsd Ha végeztél a combjaid és a feneked formálásával, akkor próbáld ki ezeket a hasizomgyakorlatokat is, melyek a hasi zsírpárnákkal szemben veszik fel hatékonyan a küzdelmet.

    fogyókúrás alkalmazások 1700 kcal étrend